Gå til innhold

Hvilken madrass er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyn skal jo ikke ha en for myk madrass, men heller ikke for hard.

burde jeg kjøpe svane baby madrass el en "vanlig" madrass nok?

Dette er min første, så er helt grønn på det meste.

Har kjøpt Roommate babyseng 60 x 120 :-) skal hentes på mandag, så da hadde det vært greit å ha en madrass også......

Takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte madrass på IKEA til 150,- ;-)

Skrevet

Tror ikke det er noen vits i å kjøpe dyr madrass, nei... Mine to første barn hadde også "billigmadrasser" kjøpt på IKEA, Jysk el.lign... Spanderer heller en dyrere madrass når de blir større!

Skrevet

Den madrassen virket veldig praktisk! Takk for tipset!

Skrevet

Vi kjøpte også på IKEA, men den som koster495,-

http://www.ikea.com/...ducts/50150186/

Når er så små, så er de jo så lette. Så man trenger egentlig ikke så veldig fancy madrass til sprinkelsengen. Vi hadde en billigere versjon forrige gang til 395,-, og den fungerte også veldig bra: http://www.ikea.com/...ducts/10150292/

jeg har kjøpt den på ikea til 395,- har ikke pakka den ut av plasten enda, men tror den skal funke :)

Skrevet

Et lite tips, Svanemadrassen i str 60x120 koster 645kr på skeidar. den kan du vaske trekket på og spyle det som er inni! er ikke så veeeldig mye billigere for andre madrasser....

Den er helt fantastisk :)

Kjøpte den til tvillingene og skal kjøpe den til mini også.

Man vil jo ikke ligge på jallamadrasser selv,så da lar man heller ikke barna gjøre det :) Skal ligge der første 2-3åra,så:)

Og så skal man ta ut madrassa fra plasten og la den lufte seg i 2-4uker før babyen bruker den.

Skrevet

på bohus har de både wonderland og jensen madrasser til de små.

der er avtagbart trekk på begge,kan vaskes på 60 grader og innmaten kan spyles i dusjen!

dessuten skal de ikke være så "tette",at babyen skal kunne puste gjennom fibrene som den skulle snu seg over på magen etterhvert...

mener de ligger på rundt 600,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...