Gå til innhold

Hvilken type vintersko har dere damer til å leke ute i snøen med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt behov for ordentlige vintersko før nå. Nå skal vi snart også på hyttetur... I butikkene er det bare utplukket nå, å små størrelser. Sitter her å prøver å finne noe greit på nett. Men hva?

Har kikket på sorel, og moon boots.. De ser stygge ut syns jeg :P Men de ser veldig varme ut!

Hva bruker dere på bena til lek i snøen?

Skrevet

Har Nesnalobber og skaller

Skrevet

Noen som ligner på Sorel, kjøpt på Europris. Stygge som juling, men varme og gode. Brukes KUN når jeg er utenfor og aker med de små.

Skrevet

På hytteturer om vinteren bruker jeg oftest bare skistøvlene og gamasjer. Da slipper jeg å dra med meg noe ekstra.

Jeg har også et par sorellstøvler som jg bruker når det er veldig kaldt. De tåler det meste, men er ganske tunge å dra på. Pene er de ikke, men de fungerer. Poenget er å holde seg varm og tørr på bena.

Skrevet

Jeg har et par fantastisk varme og stilige snøreboots fra Timberland. Anbefales å investere i om man har anledning.

Skrevet

Jeg har canadaboots, kjøpt på OBS. De ligner veldig på Sorelskoene, er billigere, men kan ikke skjønne hvordan Sorelskoene er bedre..? Jeg er varm på føttene og fornøyd i allefall :)

Skrevet

sorel. men de er for store for meg, og veldig tunge, men varme er de...men vil ha noen lettere

Skrevet

Har vanlige viking goretex, er kjempefornøyd. Ser jo ikke ut som noen fotomodell, men bruker de masse uansett hva jeg skal. Gleder meg til vår, sommer og høyhælte sko ;)

Skrevet

Du som kom med link! De har jeg også kikket på. Eller disse: http://www.timberlan...rodukt_nr=23666

Veldig fine begge to. Men har hatt noe lignende tidligere, å de var ikke fine etter en vinter i snøen. Men de hadde et annet stoff på utsiden da.

Takk for alle tips og svar!

Det er disse jeg har, som jeg er kjempefornøyd med :) Har de på andre sesongen nå, og de ser helt fine ut fremdeles.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Bruker enten fjellskoene (med goretex) eller et par Timberland "gule" lærstøvler. Smøre skoa godt, så holder de fuktighet ute. :-)

Skrevet

Da ble det timberland på meg å gitt :) Har kikket på dem flere sesonger, å nå var de jo også på tilbud :D

Takk for alle svarene!

Skrevet

#18 her

Hvilke kjøpte du HI?

Jeg fant ut at siden det var salg og mine sko er på andre vinteren kjøpte jeg meg ett nytt par bare i annen farve enn sist :)

Skrevet

Kjøpte disse UGGs Adirondack i mørkebrun like etter jul og har aldri hatt bedre vintersko! Til å være så solide, er de også veldig feminine. Syns andre vintersko er så store og "klumpete". Vannavstøtende er de også, så om det skulle være litt vått ute er det ikke et hinder!

Anbefales på det VARMESTE! Elsker de og kommer til å ha de i mange år framover!

http://eshoes.no/shop/ugg-adirondack-black-28964p.html

Skrevet

Jeg har noen viking gore tex fjellsko. De er litt høye på ankelen og veldig gode, men litt kalde til snøscooterturer og slik der man sitter i ro. Har ikke behov for noe mere da. Har noen andre gode og varme vintersko som går oppover leggen som jeg kan bruke til finere anledninger.

Skrevet

Kjøpte disse UGGs Adirondack i mørkebrun like etter jul og har aldri hatt bedre vintersko! Til å være så solide, er de også veldig feminine. Syns andre vintersko er så store og "klumpete". Vannavstøtende er de også, så om det skulle være litt vått ute er det ikke et hinder!

Anbefales på det VARMESTE! Elsker de og kommer til å ha de i mange år framover!

http://eshoes.no/sho...ack-28964p.html

Ja disse var fine :)

Skrevet

Jeg har lange nesnalobber og er veldig fornøyd. Har også afterski utgaven, de er ikke like greie å leke ute med siden de er lave men supre sko det også.

De er ikke vannfaste, men det skal veldig mye til før en blir våt. Og blir jeg våt så blir de heller ikke kalde.

Pene kan en vel ikke si de er, men jeg holder meg varm og tørr på beina. Andre jeg er ute med klager på kalde føtter flere timer før jeg syns det er litt kaldt. Har også fått veldig mange positive tilbakemeldinger på de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...