Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Mensen kom 2 dager for tidlig denne gangen, altså etter 29 dager mot normalt 32, men var 31 syklusen før da. men det jeg lurer på er om noen har hatt mensen/blødning og vært gravid likevel? Denne mensen var så ulik de tidligere gangene. Den har aldri kommet så tidlig før, og jeg blødde mye mindre enn jeg noen gang har gjort. testet 2 dager før mensen kom og den var negativ, og har ikke testet etterpå. Regner jo sånn sett at det var mensen jeg hadde uansett og er sikkert ikke gravid....så gidder ikke å teste igjen nå. Bare lurer på om det er noen som har erfaring med at de har hatt en litt rar, kortvarig og lite blødning mensen som har vært gravide til tross for det.
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Har ikke selv opplevd det. Men hørt å lest at man kan ha en liten anneledes blødnng og være gravid. Men man kan jo også barevha en annerledes mens enkelte mnd.du får ta en test å se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå