Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det? Når man har en spontanabort veldig tidlig, er eggløsningen på plass igjen 2 uker etter blødningen? Blødningen må jo telle som mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde også at blødningen regnet som mensen, det er nå 52 dager siden hos meg og forsatt ingen ny mens, og er usikker på EL. Så dessverre vet jeg ikke...

Skrevet

.. Jeg skal på ul på sykehuset imorgen for å få bekreftet SA å da skal jeg spørre..

Skrevet

Jeg hadde en sa for to mnd siden. Fikk mens for ett par dager siden for første gang siden det, så hos meg virker det som om syklusen har "hoppet over en periode" for mensdatoen nå stemmer jo ift syklusen, bare at sist måned uteble det....

Skrevet

tenker meg det varier veldig fra person til person ... min syklus gikk tilbake til normalt etter SA

Skrevet

Jeg hadde en SA i oktober og har hatt mens etter det, den har vært veldig ustabil. Jeg har vært i kontakt med lege for noe annet og nevnte dette, hun sa da at det kan være at jeg har mens, men at jeg kun har "falske" eggløsninger. Skal derfor inn til GU for sjekk nå neste uke.

Det er nok veldig forskjellig dette med eggløsning etter SA, etter hva jeg har forstått så går det fort tilbake til normalen for de fleste, og hvertfall når det har skjedd tidlig.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...