Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har til vane å gå på do en gang om dagen, men de siste ukene har jeg gått både 3 og 4 ganger om dagen Flere som opplever dette? Er i uke 36 og tror ikke det er så uvanlig men fiffig er det jo hehe
3 gleder Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Har de siste ukene vært på do med nr to til alle døgnets tider:) Det presser kanskje enda mer på ting og tang nå som babyen synker lengre ned? Ikke vet jeg. Kjenner meg igjen ihvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Å jada, her er det mer "trøkk" enn vanlig her ogsÅ Og det rare er at det som regel skjer fra jeg vÅkner til omkring lunsjtider. Da kan jeg gjerne gÅ pÅ do 3-4 ganger, ogsÅ ingenting resten av døgnet.
Underveis --> Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Åh! Kan dere være så snille å sende litt fordøyelse denne vei!? Her er det nemlig træææææægt! Er jo som å bæsje elgbæsj når det kommer, sånn etter tre dager. Tørt og hardt! Note to my self: drikk mer vann!
lille-my-april Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Helt ekstremt her også... Godt å høre jeg ikke er alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå