Gå til innhold

ååå min siste

Anbefalte innlegg

Dag her hos dere :-) er 12 uker i dag <3 stemmer vel at jeg og reka må flytte videre?? Disse ukene har flydd :-) kjenner sånn ut i dag hvertfall :-) nå skal vi ut å feire med en bedre middag <3 ha en super helg alle vakre gravide jentene her inne :-) ses på 2 tri :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143906787-%C3%A5%C3%A5%C3%A5-min-siste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj den kvalmen er noe dritt :-( jeg har vært heldig, hadde den i 2 uker å nå kjenner jeg den bare når jeg er sulten. Ja mage og kjenne noe,det blir stas :-) ååå nei,første jeg fikk med meg var kynnere ha ha det er jeg ikke klar for :-P når er det det begynner da?? Får håpe kvalmen din forsvinner nå da å at du kan nyte ukene som kommer :-)

Annonse

Venter på deg om 2 uker :-) ja tiden har flydd,skulle ikke tro at den skulle gjøre det. Men wow plutselig er det 12 uker. He he ok,jeg har lest å lest og ventet så ille på å bli gravid. Nå sitter jeg her å føler meg helt grønn :-P men synes det er så spennende det som skjer med kroppen :-) tenk at vi har en liten baby inni der <3

har to fra før jeg men det føles som å starte heeelt på nytt :P husker ikke en ting fra de forrige svangerskapende.. vet jo at ingen svangerskap er like, men kan ikke huske att jeg hadde slike smerter som jeg har hadd i det siste, med de to andre.. menmen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...