Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Hvilken prevensjon bruker dere som ammer?
Matrosen og Meg:) Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 cerazette, ikke fornøyd med det! ammer ikke lenger nå, så skal bytte så fort jeg får satt meg i gir og kommet meg til legen. Vil ikke anbefale den. men sikkert forskjellig fra folk til folk det også, som alt annet! lykke til med valget:)
gullskattmamma Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Foreløpig kondom her. Vurderer hormonspiral, men veldig usikker på om jeg har lyst til det.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Hoppe av i svingen. (Men er ikke så farlig om det skjer et "uhell" da.)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 cerazette, og er veldig fornøyd. Spottblødninger i 1 uke, deretter kun blødning 1 gang i året. Brukte den i mange år etter første, da jeg sluttet ble jeg gravid med en gang (vi ville det altså), og nå er jeg begynt igjen. Så for meg fungerte den helt supert, men vet om andre som ikke liker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå