Gå til innhold

Sterkere PMS plager på pergo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen med pergoerfaring som fikk sterkere PMS-plager de syklusene dere hadde spist pergo? Evt. andre uvante og nye ting som skjedde som dere?

Jeg gikk på pergo i 5 mnd, og bivirkningene var forskjellige alle 5 gangene på meg! Første runden hadde jeg super-PMSplager, både humør og menssmerter. Og neste måned var jeg litt kvalm, men lite menssmerter. Minnes jeg hadde litt hodepine den ene runden også, men synes at de værste PMS-plagene avtok etterhvert :) Mye som skjer i kroppen.. Håper pergo er det som skal til for deg! :) og lykke til!

Okay :) Tusen takk for svar. Jeg hadde litt hetetokter akkurat den uka jeg spiste pergo. Og nå er jeg nesten redd for hvordan mensen blir for har så sinnsykt vondt i brystene og hatt mensmurringer ei uke. Har IKM på mandag, men tror jaggu jeg får den før. Fikk positive el-tester flere dager på rad for noen dager siden og vært plaget med uvant hvit og mye utflod etter el, er vanligvis en tørr person. Tok blendahvit el og g-test i kveld så er ikke gravid. Har fått pergo for 4 mnd og må inn hos gyn etter det for å finne en annen løsning.

Er mye man skal finne seg i på veien mot et barn :)

Jeg hadde en uke med grusomme humørsvigninger ca en uke etter EL. i tillegg til sterke EL smerter og ømme bryster. Har tatt min 3 tablett på kur nr 2 i dag. Våknet i natt tre ganger av hetetokter, hehe. Jeg tar hetetokter any day om jeg bare slipper å være så sint og lei meg som sist, for det var helt jævlig! ikke resulterte det i barn heller;)

Hehe, huff :) Jeg har ikke vært sur i det heletatt denne runden på dobbel. Valigvis er jeg ei skikkelig hurpe uka før IKM, men nå har jeg lekt og tullet med kjæresten og bare vært snill mot han :) Har IKM i dag og venter bare på tanta nå for tror ikke det har skjedd noe her heller.

jeg merket ingenting da jeg tok enkel pergokur denne måneden. (jeg spurte riktignok ikke mannen om jeg var no mer grinete, og jeg tror jeg lar det være:) vil heller leve i håpet om at jeg var normal...) Men, jeg fikk aldri maks på fertilitetsmonitoren, tross veldig sterke el-smerter.

Nå er jeg rundt ikm tider, og har ikke følt NOE på kroppen. den har bare føltes tom. I stad fikk jeg rygg- og magevondt som kasta på, gikk på do - og gjett hva. TR kommer snikende.

Gleder meg bare til dobbel pergo jeg nå :) For enkel hjalp oss tydeligvis ikke...

Annonse

nå kommer det kanskje litt for mye detaljer, men hu hei som jeg blør.... kanskje det er en bivirkning?? sånt no får meg til å tenke; Nå rensker kroppen opp i alt annet tull - så dobbel pergo kommer til å gjøre susen ;) haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...