ellynn Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Kommer tilbake med mer senere. Alt gikk kjempefint, og fort! Nå ligger hun å suger på puppen. LYKKELIG!!!
Fru.Vestavind Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Gratulerer!! Gledar meg til å høyre korleis ting gikk, er jo så stas med fødselshistorier:)
ellynn Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2012 Takk!! Nå har storebror på 3 år vært på besøk, såååå stolt:) Det hele starta i går med sengekos i 23tida. Fikk rier rett etterpå, stod opp og hadde rier hvert 10 min med varighet på 1-1.30min. Var vondt, men synes ikke de var så vonde liksom. Kl.6 kom riene oftere, men ikke så sterke. Bestemte oss for å dra inn til føden uansett. Var der kl.8 og hadde da 4-5cm åpning. Ble ganske overraska!! Så fikk jeg klyx og kl. 9 gikk vannet. DA var riene heftige da! Brukte litt lystgass, men det gikk så fort fremover og halv 11 i formiddag var snuppa ute!! Hadde trodd jeg var pust-og-konsentrer-og-føde stille-person.. Haha! Greide å konsentrere meg,men hylte som en gris! Fikk bare noen pyntesting, så alt gikk utrolig bra!! Vi er så lykkelige og stolte! En fantastisk keisersnittfødsel for 3 år siden og en fantastisk vaginal fødsel idag. Fødestøv sendes over til dere, og lykkelykke til. Snakkes på småtroll 0-1:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå