Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har gått opp i vekt en del, og trenger nye ski/snowboardbukser. Men har L fra før, og da var jeg ikke overvektig. Jeg kommer jo aldrig komme i XL nå, hvor får man kjøpt store???
Aliniane Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Jeg er gravid og har kjøpt meg en med god plass i på XXL. Der var det store størrelser. Men den ble litt lang også da...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Stormberg har mange fine bukser med god passform og i større størrelser.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 http://www.ellos.no/...141v2?Nr=310730 De hadde flere skibukser der også, men de største størrelsene er utsolgt.
Cat.68 Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Trur de fleste velsorterte sportsbutikker fører store størrelser av de fleste merker.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Det ordnet seg:-) Fikk meg bukse på Europris til 249;-, og det holdt med strl L. Tror kanksje min bukse fra før er litt liten i strl;-) Men tusen takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå