Gå til innhold

rar kul i magen på morgenen (natten)!!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

er i uke 18/19 nå...di siste morgenene har magen min hatt en rar hard kul midt på magen.. stor kul..ca 10 cm rund..dette kjenner jeg når jeg våkner..vis jeg våkner på natten og kjenner jeg den..har aldri opplevd dette..dette er nr 3:P har ikke noe serli stor mage..så denne kulen er liksom ikke en vanlig hard gravid mage..akkurat som den forsvinner nedover når jeg reiser meg opp..og forsvinner etter jeg har stått opp.. lurer bare på om noen andre har opplevd noe lignende??:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok rett og slett livmoren. Iflg jordmor presses den gjerne litt opp/ut i løpet av natten, da urinblæren presser på. Jeg er uke 12, og kjenner godt denne harde rare kulen når jeg våkner og ligger flatt på ryggen. Når jeg står opp og tisser, har den sunket ned i bekkenet igjen.

Skrevet

Det er nok rett og slett livmoren. Iflg jordmor presses den gjerne litt opp/ut i løpet av natten, da urinblæren presser på. Jeg er uke 12, og kjenner godt denne harde rare kulen når jeg våkner og ligger flatt på ryggen. Når jeg står opp og tisser, har den sunket ned i bekkenet igjen.

takk for svar! da er det sikkert det som sjer her også..:)

Skrevet

Jeg har også rar kul om morgenen, men etter at jeg har tissa, er den vekk :)

Skrevet

Dere er gravide, har vært det før, og dere lurer på hva den "rare kulen" i magen er? Nei, så søtt! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...