Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. februar 2012 #101 Skrevet 5. februar 2012 Om min mann hadde tatt seg 1-2 øl og kommet hjem og lagt ungene så er det helt greit. Og min mann blir ikke påvirket av 1-2 øl. Hadde du syntes det var greit om din mann satte seg bak rattet og kjørte bil etter å ha tatt 1-2 øl? Nei, men hva har det med legging av barn å gjøre?? Du sier at han ikke blir påvirket av 1-2 øl. Så hvorfor er det ikke greit om han kjører bil? Fordi det ved norsk lov er straffbart! Og kan ikke si at jeg husker at det står noe sted i de norske lover om å legge ett barn etter 1 øl!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #102 Skrevet 5. februar 2012 Fordi det ved norsk lov er straffbart! Og kan ikke si at jeg husker at det står noe sted i de norske lover om å legge ett barn etter 1 øl! Nettopp: det er straffbart. Og vet du hvorfor det er straffbart? Fordi man BLIR påvirket. Sier ikke at man ikke kan legge barna etter 1-2 øl, men det du skriver om at mannen din ikke blir påvirket, er seriøst bullshit.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. februar 2012 #103 Skrevet 5. februar 2012 Hvordan vet du det? Kjenner du mannen min?
SnekkerPelle Skrevet 5. februar 2012 #104 Skrevet 5. februar 2012 Mamma`n til Glem det. Her er det bare stakkarslige kvinnfolk som liker å krangle... Med unntak
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #105 Skrevet 5. februar 2012 Hvordan vet du det? Kjenner du mannen min? Alle blir påvirket av å drikke bare litt alkohol. Det er ikke bare det at det er ulovlig som gjør at du synes det ikke er ok at mannen din kjører etter å ha tatt noen øl, er det? Håper ikke det...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #106 Skrevet 6. februar 2012 Nå sier ikke HI noe om 1-2 øl da. Hvis mannen sitter og drikker fra kl. 4 til kl. 7, blir det vel fort noe mer?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #107 Skrevet 29. februar 2012 OK. Nå spurte han om det er greit at han går ut etter jobb på fredag igjen. Lønningspils igjen. Er det greit å si at jeg synes det blir litt mye, eller er jeg kjip da? Har ikke vært ute i helgene etter at jeg startet tråden. HI
☆☆☆ Skrevet 29. februar 2012 #108 Skrevet 29. februar 2012 Faktisk aldri... Han er ute av huset fra 1830-21 to dager i uka i forbindelse med fritidsaktiviteter, men han kommer rett hjem etter jobb. I tillegg hender det at han er ute sammen med venner en kveld i helgen, men det er under en gang i måneden. Etter at jeg ble gravid har han vel vært ute to ganger (er straks 39 uker). Ikke fordi jeg forlanger det eller han tror det forventes av han, men fordi han har de samme sofagristendensene som meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå