Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg har hatt min første pergotime-mnd denne mnd. Og jeg lurer på hvor lang syklusen var på dere som har tatt dette før? ( og ikke ble gravide)

Jeg er nemlig på dag 37 i dag og har enda ikke fått mensen, jeg har tatt 2 gr. tester, sist i går og begge er negative.

Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143906674-syklus-p%C3%A5-pergotime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan sikkert svare deg om noen dager :) Er på min første dobble selv og føles ut som jeg skal sprenges hvert øyeblikk med disse vonde puppene og mensmurringene. Har IKM mandag (28 dagers). Så blir spennende å se. Håper selvsagt den "syklusen" blir på over et år, men :)

Flere her inne har nevnt at EL kan bli forsinket med noen dager. Jeg er nå på dag 21 på min tredje pergo-kur (dobbel). Første kuren fikk jeg EL på dag 33 og mens på dag 48. På kur nr 2 fikk jeg EL på dag 19 og mens på dag 33 - er som sagt på dag 21 i syklusen og er meget usikker på om jeg har hatt EL denne perioden.. Så man er ikke garantert 28 dager syklus med Pergo eller EL i det hele tatt.. Blir skikkelig forvirret, men orker ikke å stresse med tester.. Lykke til!!

Annonse

jeg har ikke tatt el tester nei, men utifra legen så var det lite nødvendig på pergo. Jeg har noe urelemessige sykluser fra før ,men har aldri gått mer enn 38-40 dager. er på dag 38 i dag, får bare smøre meg med tålmodighet :)

Vil at tr skal komme så vi kan starter med neste pp!!! :)

tusen takk for svar :)

Da er jeg på dag 42 og fortsatt ingen TR :( Venter og venter.....

Blir jo til at jeg går å kjenner etter "symptomer" hele tiden vøtt hehe..

Kanskje jeg bare skal ta en test til etterpå, kanskje tr kommer da, kan hende dette bare er psykisk

Annonse

Før jeg begynte på pergo hadde jeg en syklus som varierte fra 28-54 dager. Etter at jeg begynte på pergo har syklusen vært stabil på 31 dager både med og uten eggløsning. Deilig at den ikke svinger fullt så mye som før i alle fall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...