Gå til innhold

Når får man mensen etter avbrutt forsøk? Har ikke hentet ut egg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når jeg kan forvente mensen? Sluttet på synarela og puregon på mandag, og hun sa jeg fikk mensen etter få dager.. Ingen mensen er kommet, det er jo ikke gått 1 uke heller, så kanskje den kommer snart? Men hva er normalt?

Andre som avbryter har vel vært litt lengre i prosessen enn meg og tatt eggløsningssprøyte og hentet ut egg, men jeg ble avbrutt før eggløsningssprøyte og egguttak..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på når jeg kan forvente mensen? Sluttet på synarela og puregon på mandag, og hun sa jeg fikk mensen etter få dager.. Ingen mensen er kommet, det er jo ikke gått 1 uke heller, så kanskje den kommer snart? Men hva er normalt?

Andre som avbryter har vel vært litt lengre i prosessen enn meg og tatt eggløsningssprøyte og hentet ut egg, men jeg ble avbrutt før eggløsningssprøyte og egguttak..

Jeg hadde også et avbrutt forsøk uten elsprøyte/uthenting. Da tok det noen uker før jeg fikk mensen igjen, til sammen gikk jeg vel litt over 2 mnd uten mensen fra oppstart synarela. Lykke til... Klem

Skrevet

Jeg hadde også et avbrutt forsøk uten elsprøyte/uthenting. Da tok det noen uker før jeg fikk mensen igjen, til sammen gikk jeg vel litt over 2 mnd uten mensen fra oppstart synarela. Lykke til... Klem

Jeg fikk litt blod på papiret idag, så da kan jeg si mensen er kommet :) Sluttet på mandag med medisiner, og idag(eller lørdag) fikk jeg den, så 5 dager var ikke så lenge :) Glad kroppen fungerer akkurat der ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...