Venter nr tre <3 Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Hei. Huff jeg har så mange vonde drømmer om nettene. Jeg våkner helt fra meg, og kan gråte av drømmene i ettertid. Et tema som har gått igjen er at samboer forlater meg, finner seg en annen eller er utro. Skikkelig fælt! Vi venter nr to sammen. Og jeg har 1 fra før. Skjønner ikke hvorfor jeg drømmer sånt. Flere som har vonde drømmer? Vanligvis husker jeg ikke noen ting av drømmene mine. Men nå våkner jeg nesten hver natt. Eller husker drømmene når jeg våkner om morgenen. Håper jeg snart begynner å drømme koselige drømmer altså!!
Darwina Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Jeg hadde også veldig skumle og livlige drømmer i begynnelsen av svangerskapet. Er nå 13+3 og drømmer ikke skumle ting nå har hørt at det er veldig vanlig med rare drømmer når man er gravid.
Venter nr tre <3 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2012 Ja har hørt det jeg også. Jeg er 18+3 nå. Og håper virkelig at drømmene skifter tema snart altså. Blir helt utslitt, for grubler jo i ettertid :/ Stakkarts samboer som ser jeg gråter og er helt fra meg helt til jeg får summet meg igjen.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har bare helt ville drømmer full i galskap. Har vært full mer enn én gang i drømmene mine. Haha. For ikke å snakke om drømmer av den litt mere "dirty" typen Men kan ikke være no godt å ha så livlige mareritt, som mine drømmer er. Har t.o.m. drømt at jeg drømte, sto opp, fant gubben på sofaen med ei dame under seg, for så å våkne og innså at jeg fremdeles drømte... men DA våkna jeg! Fytti katta... Kanskje du skal prøve å se noen koselige filmer eller lese en koselig, morsom bok eller noe? Få litt ny in-put? Man kan vel fort bli litt opphengt i sånne temaer, spesielt når man drømmer så mye om det...kan kanskje være en liten ond sirkel? *klappefintpåkinnet* Godt det bare er drømmer
Venter nr tre <3 Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har bare helt ville drømmer full i galskap. Har vært full mer enn én gang i drømmene mine. Haha. For ikke å snakke om drømmer av den litt mere "dirty" typen Men kan ikke være no godt å ha så livlige mareritt, som mine drømmer er. Har t.o.m. drømt at jeg drømte, sto opp, fant gubben på sofaen med ei dame under seg, for så å våkne og innså at jeg fremdeles drømte... men DA våkna jeg! Fytti katta... Kanskje du skal prøve å se noen koselige filmer eller lese en koselig, morsom bok eller noe? Få litt ny in-put? Man kan vel fort bli litt opphengt i sånne temaer, spesielt når man drømmer så mye om det...kan kanskje være en liten ond sirkel? *klappefintpåkinnet* Godt det bare er drømmer Hei Ja godt det bare er drømmer. Takk for tips det skal jeg gjøre. Jeg synes ikke det er noe koselig i det hele tatt. Og så er jeg litt overtroisk også. Men har ikke søkt opp hva disse drømmene liksom skal bety hehe Jeg velger heller å tro at jeg er veldig glad i samboer, og at disse drømmene gir meg en liten vekker. At jeg må ta vare på han Og ikke bare være gravid og lei hehe Jeg har vært mye dårlig, og har vel suttret endel :/
Venter nr tre <3 Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2012 Søkte faktisk på det nå. (klarte brått ikke la vær) Dette er svaret jeg fikk når jeg søkte drømmetydning utro: Dette er en motsetningsdrøm. Drømmer du din partner er utro vil han eller hun alltid være trofast. Dette gjelder selvsagt bare hvis drømmen er et symbol, og ikke en forutsigelse. Er dine venner utro setter de deg høyt. Hvis du er utro har du dårlig samvittighet for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå