Gå til innhold

Hvor mange dager har dere igjen nå da????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har entret uke 33 i dag og har 52 dager igjen til termin. Grøss...det går fort jo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

44dager igjen no!!! Føles som i går at det var 100, men samtidig føles d som dagene snegler seg avgårde!

Gjest Kira 1+1 underveis
Skrevet

10 laaaange dager:)

Skrevet

58 dager :-) tjohei som dagene flyr :-D

Skrevet

vell.. siden klokken er over midnatt nå så er det -6 dager til termin -.-

Skrevet

30 dager til termin :)

Skrevet

Termin i dag. Men ikke noe fødsel på vei :(

Skrevet

38+2 i dag og akkurat 2 uker til termin!! 14 dager... Føles leeenge med 2 uker men samtidig litt sånn "iiiiiik, kan han komme NÅ???"

Skrevet

-3 dager! Nå har jeg gått fra å være trygg og supertålmodig fram til termin, men nå er jeg lei! Vet at det fremdeles er innenfor normalen, men har begynt å bekymre meg og ser for meg alle "worst case scenarios" Vil så gjerne at fødselen skal starte av seg selv nå! :-/

Skrevet

41 dager, høygravid i morgen! Har så mye som skal ordnes før lillegutt kommer. Men kommer han så kommer han.

Skrevet

71 dager igjen her,men godt jeg har såpass med tid da vi har ett rom å pusse opp til de to små som kommer.

Skrevet

Om 2 dager bli jeg satt i gang :-) Er da 38 uker, har termin 20.feb. Gleder meg stort til mandagen ja :-)

Skrevet

Er i uke 38 (37+3) og har 20 dager igjen til termin =) Permisjonen min starter i dag! Hatt mye kynnere med mensen smerter de siste dagene, så spennende om hun skulle komme litt før. men reiner ikke med det :P

Skrevet

8 dager til termin, men er redd jeg kommer til å gå over. Prøver å innstille meg på det så tålmodigheten holder...... Føler med dere som allerede er over termindato, husk dere har aldri vært så nærme som dere er nå :)

Skrevet

2 Laaaange dager igjen til termin

Skrevet

50dagar!<3 Ikkje lenge igjen, håpar berre redbyggerinnstinktet startar snart, for må jo bli ferdige med alt som skal gjerast...!;)

Skrevet

Hadde min egen termin i går, så nå er det bare 14 dager igjen til UL-termin. Frisk og fin i formen, så tror ikke det blir noen baby før den tid, men er jo førstegangsfødende og vet ikke hva som venter meg :) Hadde en veldig sliten og urolig kropp i går kveld og i natt, med vondter både i rygg, mage, lår og overalt egentlig, så dette blir spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...