Gå til innhold

16 dager over termin sist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk 16 dager over termin sist. Flere som har født flere ganger som har noen erfaring med om det er mest sansynlig å gå over termin også andre gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk 13 dager over med første ,og andre mann kom 3 dager etter terminen.

Skrevet

Jeg gikk 7 dager over med første og 11 dager over med andre. Blir vel 14 dager over denne gang...

Skrevet

nasjonale retningslinjer sier at en skal overtidsvurderes etter 7 dager, og de aller fleste blir satt igang innen 10 dager. Skal ikke gå så lenge overtid lenger...;)

Skrevet

Statistisk sett er sjansen større for at du går over termin enn at du skal få før/på termin når du har gått såpass langt over termin første gang...

Jeg gikk 12 dager over med førstemann og var kjempeinnstilt på å gå så lenge over med andre mann også, men neida - han kom 3 dager før termin han... Så jeg hørte til den "heldige" (?) prosenten som fikk tidligere påtross av mye over termin første gang..

Skrevet

Gikk 7 dager over sist, og er 3 dager over termin i dag... Begynner å bli klar nå...!!!

Overtidskontroll en uke etter ul-termin, men de gjør nok ikke stort hvis lillebabyen ellers har det bra.

Disse overtidsdagene tærer på gitt.

Lykke til til dere!

Skrevet

Jeg gikk 8 dager over forgje gang, og er 7 dager over nå:-( hulk! Er helt ferdig nå!

Skrevet

Det er nye retningslinjer nå ja:)

Alle skal overtids vurderes 7 dager over termin, men ingen svangerskap skal vare lenger enn 294 dager(11 dager over TUL)

:)

Skrevet

Gikk tre dager over sist. Er tre dager over nå. Håper bare fødselen starter av seg selv og at jeg slipper å bli satt igang. Kjenner jeg begynner å bli utålmodig og muggen. Er tung og svullen i kroppen. Alt er uff og æsj i dag. ;-/

Håper at jeg enten føder i natt eller at humøret er bedre i morgen. :-)

Har vært så tålmodig og positiv fram til nå. Nå er jeg proppfull av "worst case scenarios" i tankene.

Skrevet

Gikk som sagt 16 dager over sist og da ble jeg satt i gang etter 15... Håper det starter av seg selv denne gangen. Har tre uker til termin i dag :-)

Skrevet

Jeg gikk 16 dager over med førstemann ble igangsatt. Jeg ble igangsatt med andremann 8 dager over (de hadde nok ventet lenger om formen min hadde vært god..). Har termin i morgen og ingenting skjer nå heller er det ut til... Dårlig statistikk i grunn. Og veldig lange dager nå på slutten. Puuh kjeder meg.. Gikk greit helt til nå i helgen, men så tok tålmodigheten slutt..

Skrevet

Jeg gikk 15 dager over med første.

Så med nr.2 krevde jeg at jeg ble satt i gang før. Så ble satt igang 2 dager over termin. Skulle settes i gang dagen før termin,men var fullt på føden.

Nå sist satte de meg i gang 16 dager før,pga tvillinger og jeg nekta å gå lengre.

Så krever nok å slippe å gå over termin denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...