Gå til innhold

Hvorfor fikk jeg ikke sove i natt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Jeg har termin 6 mars og har ingen plager , men i natt våknet jeg 0145 og fikk ikke sove mer. Var lysvåken og forstår ikke hvorfor. Har jo litt over 4 uker igjen hvis ikke mer da alle i min familie har født etter termin. De fleste 2 -3 uker etter.

Trodde det bare var de siste to ukene at en fikk ett ekstra hormon i kroppen som sørger for at en hører den nyfødte sine lyder og våkner lett.

Fram til i natt har jeg sovet godt og ganske så tungt.

Er det flere som plutselig slet med nattesøvnen 4 uker før termin ?

Har jo ingen kynnere , bekkenløsning osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, sÅ heldig du er som har sovet godt helt til nÅ da!

-Har selv termin 4uker etter deg, og har vÅknet hver 3dje time hver j..la natt siste 4ukene iallefall... Oftest fordi jeg mÅ pÅ do eller er tørst, men blir ogsÅ bare liggende lys vÅken noen ganger.

Sover ogsÅ kjempe lett, sÅ vÅkner av ingenting :P

Skrevet

Å, sÅ heldig du er som har sovet godt helt til nÅ da!

-Har selv termin 4uker etter deg, og har vÅknet hver 3dje time hver j..la natt siste 4ukene iallefall... Oftest fordi jeg mÅ pÅ do eller er tørst, men blir ogsÅ bare liggende lys vÅken noen ganger.

Sover ogsÅ kjempe lett, sÅ vÅkner av ingenting :P

Jeg har vært oppe pÅ do hver natt ca hver 3 eller 4 time jeg og , men har alltid sovnet fort igjen. SÅ derfor mener jeg at jeg har sovet godt alikevel fram til nÅ.

Skrevet

...det kan jo være ren tilfeldighet da, hvis det bare er en natt?!

Men man sier jo at man sover lettere imot slutten. Mye tanker i underbevistheten som skal bearbeides imot fødselen osv og...

Får håpe du sover godt i natt da! :)

Skrevet

Hei! Jeg har også hatt det slik som du.. den siste uken har jeg våknet hver 4.time. Har trodd det er fordi jeg skal på do, men det er ikke alltid at jeg må tisse heller... Itillegg har drømmene mine blitt mer vanvittige og absurde. Har termin i slutten av denne mnd, så jeg nærmer meg mål..

Skrevet

Har også termin 6 mars, og det varierer veldig hvordan jeg sover. Noen ganger våkner jeg kjempetidlig og får ikke sove igjen, mens andre ganger kan jeg sovne igjen kjapt :) Her er det masse kynnere og bekkenløsning, så det hjelper heller ikke på søvnen.

Skrevet

Grumpf, jeg har ikke sovet siden oktober...

Skrevet

Har ikke sovet en hel natt siden jeg ble gravid jeg:-( siden juni...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...