Gå til innhold

Hvor mange dager har dere igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 130 dager igjen, fytti kattegrisen så fort det går!

Føler nettopp det var 200 dager igjen :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj...

Jeg har bare 160 dager igjen.

Det går fort, ja. Men de siste ukene går garantert sakte...

Jeg skal gjøre alt jeg kan for å nyte den denne gangen, nå har jeg jo et barn allerede. Skal forsøke å kjenne på hvor godt det kan være å bare ha en. Men vi får se... :-)

Skrevet

121 dager igjen her :) Wohooo tiden flyr fortsatt avgårde, og tipper det IKKE kommer til å gå saktere i tiden framover :D

Skrevet

190 dager igjen...juhu :)

Skrevet

125 dager til termin. Vet ikke enda hvor lenge til ks, så sannsynligvis nærmer jeg meg raskt tosifret nedtelling. :)

Skrevet

131 dager igjen. synes det faktisk har gått fort, selv om de første 18 ukene var et slit. Nå syns jeg tiden kan gå litt langsommere, nyter lille magen som har kommet frem, kvalmen som er borte, sparkene fra den lille og at formen stadig er i bedring :)

Skrevet

125 dager igjen:)tida går fort, men kunne godt gått fortere syns jeg;)

Skrevet

175 dager igjen.... De første ukene har gått saaaakte, har vært sykmeldt siden november :( Så håper resten av svangerskapet går fortere!

Skrevet

97dager igjen,og de flyr så altfor raskt avgårde!

Skrevet

hvor finner jeg ut av hvor mange dager det er igjen? :)

Skrevet

wohoo :) 100 dager igjen i dag :D

Skrevet

166 dager igjen, og jeg syns det går super sakte...!! Men det har vel noe med årstide og gjøre også. Når våren først kommer, kommer det sikkert til å suse av gårde. Så jeg får nok bare nyte tiden før alt blir tungt og varmen tar knekken på meg ;o)

Skrevet

186.... hjelpes! det føltes veeelig lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...