Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bli gøy å se om det skjer ting på tirsdag da det er fullmåne! Jeg har termin på fredag, så får håpe det ligger noe i dette med fullmåne :)

Jeg var hos JM igår, og det var hun som "tipset" meg om denne fullmånen, og hun sa de så flere vannavganger ved fullmåne enn ellers! Spennende og litt gøy å se da :)

Noen som har født før ved fullmåne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... Interessant! Har jo lest om flere som mener det har betydning. Har også termin om en uke og skal til modningsakupunktur igjen på mandag. Kanskje "the stars are alligned" 8-) Hadde passet meg fint, du!

Skrevet

Jeg fødte førstemann på fullmåne og da var det stapp fullt på fødeavdelingen.. :)

Skrevet

Fullmåne når jeg fødte sist. Fra å være alene på ettermiddagen dagen før fullmåne, så kom det inn 10 damer på et par timer om kvelden. Jeg tror det er noe i det, så sant kroppen er moden for fødsel da..

I årene hvor jeg jobbet som avløser i sauefjøs så var det alltid ekstra bemanning rundt fullmåne. Da kom det flere lam enn dagene før og etter fullmåne :-) Så det er mye som kan tyde på at naturen har sterke krefter slik sett :-)

Skrevet

Så spennende:) Har termin om en uke selv, så skal se hun kommer litt før. Spennende å se om noen av oss får på tirsdag! Lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...