Gå til innhold

En positiv og to negative tester..

Anbefalte innlegg

Hei:) Forrige uke kjøpte jeg en 2. pk med clearblue fordi jeg har litt misstanke om at jeg kanskje er gravid. Jeg tok den ene testen med en gang og jeg satt å holdt den i hånden da det dukket opp et kryss! jeg ble helt skjelven... men så forsvant krysset omtrent.. jeg la den ifra meg å tenkte at jeg måtte ha sett feil.. Så etter noen minutter var det igjen et ganske tydelig kryss på testen. Jeg bestemte meg for å vente til neste morgen med å ta den andre, men den var negativ. Jeg tok en ny test, en rfsu gravtest for noen dager siden so også var negativ.. men fortsatt ingen mens.. Burde jeg slå meg til ro med at jeg ikke er gravid eller burde jeg teste en gang til? noen som er erfating med sånt? Blir veldig glad for svar:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143906571-en-positiv-og-to-negative-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville ha prøvd en fra et annet merke eller en digital. Leste nettopp om ei som aldri fikk positiv g-test selv om hun var gravid. Hu greide å få en positiv etter 2 mnd som svanger på legekontoret. Hun tok 3 tester der og kun den ene ble positiv. Forstå det den som kan :)

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...