Gå til innhold

Uttak/innsett i uke 9 eller 10.. noen som er i samme stadie?

Anbefalte innlegg

Startet med spray 1 feb, sprøyter rundt 15 hvis mensen kommer, hvis ikke blir det uka etter. noen som er på samme sted som vi kan følges litt ad? har egentlig mange spm og er litt stressa. har dere tatt ut alle medisinene, jeg gjorde jo det da, og nå lurer jeg på om det var feil.. også lurer jeg på dette med alkohol, mannen blir 40 og vi skal ha stort lag, er det mulig å drikke litt når man går på sprøyter og nesepray EN kveld, eller ødelegger det noe. noen som veit? vi har ikke fortalt noen noe ennå, så da blir det jo en utfordring å si hvorfor jeg evnt holder meg til vann..

Vi hører til i vestfold, jeg er 34 og han er 39... hører gjerne fra noen i samme situasjon.

Fortsetter under...

Hei, jeg har netopp vært gjennom første forsøk. Jeg tok ut alle medesinene, trengte dem alle så like greit å få alt på en gang:) du bør holde deg vekk fra alkohol, det var det jeg fikk beskjed om, stilte det samme spm til st. Olavs. Kjenner følelsen, er veldig frustrerende å finne på unnskyldninger hele tiden, man føler seg som en storløgner til tider:s stå på, si at du går på antibiotika, det er min klassiske unnskyldning:p

Jeg skal ha insett i uke 10, fryseforsøk og beg. På tabletter første mens dag. Så da står vi ganske likt:) kjekt å ha noen å gølge videre som skal sette inn samtidig:) masse lykke til, spennende:))

Hei, jeg har netopp vært gjennom første forsøk. Jeg tok ut alle medesinene, trengte dem alle så like greit å få alt på en gang:) du bør holde deg vekk fra alkohol, det var det jeg fikk beskjed om, stilte det samme spm til st. Olavs. Kjenner følelsen, er veldig frustrerende å finne på unnskyldninger hele tiden, man føler seg som en storløgner til tider:s stå på, si at du går på antibiotika, det er min klassiske unnskyldning:p

Jeg skal ha insett i uke 10, fryseforsøk og beg. På tabletter første mens dag. Så da står vi ganske likt:) kjekt å ha noen å gølge videre som skal sette inn samtidig:) masse lykke til, spennende:))

Hei. Startet du på tabletter når du fikk første mens etter mislykket forsøk?? Eller ventet du og startet på neste mens?

Startet med spray 1 feb, sprøyter rundt 15 hvis mensen kommer, hvis ikke blir det uka etter. noen som er på samme sted som vi kan følges litt ad? har egentlig mange spm og er litt stressa. har dere tatt ut alle medisinene, jeg gjorde jo det da, og nå lurer jeg på om det var feil.. også lurer jeg på dette med alkohol, mannen blir 40 og vi skal ha stort lag, er det mulig å drikke litt når man går på sprøyter og nesepray EN kveld, eller ødelegger det noe. noen som veit? vi har ikke fortalt noen noe ennå, så da blir det jo en utfordring å si hvorfor jeg evnt holder meg til vann..

Vi hører til i vestfold, jeg er 34 og han er 39... hører gjerne fra noen i samme situasjon.

jeg har akkurat samme datoer som deg!! jeg spurte sykepleieren om alkohol, og ho sa at moderate mengder var helt greit, bare man ikke gikk skikkelig på fylla...

ser at det er forskjellige meninger om det.. jeg har hatt 1 - 2 glass som jeg har brukt laaang tid på, sammen mmye vann, så slipper jeg spørsmål.. men kanskje stopp når jeg har begynt m sprøyter,vet ikke...

lykke til:)

Hei! Jeg er litt usikker på akkurat, men ca uke 11 skal jeg sette inn et frossent egg... :)

Har hatt to mislykka ferskforsøk, så detter blir første fryseforsøk.

Jeg hører til St. Olavs og fikk også beskjed om å holde meg unna alkohol. Jeg valgte å være på den sikre siden å slutta helt med alkohol når jeg starta på nesespray. Har hatt et langt regime der jeg fikk bare ett bra egg, nå har jeg hatt kort regime å har hele 8 egg på frys... Håper så mange som mulig overlever tining!

Annonse

Då ligge me ganske likt nå ele:) trur de blir innsett i slutten av uke 11 me frys:) eg har berre 2 egg inne til frys da men.

Du har hatt ett ferskforsøk og ingen frys eller, Yasmin? Eller husker jeg feil?

Fortell litt mer om dere selv da folkens! :)

Mitt første fryseforsøk etter to ferskforsøk. Har vært prøver i litt over 3 år nå. Er 27 år, gift med en mann på 31, bor rett utenfor Trondheim med pus og snart med valp! :)

Jeg har planlagt uttak/innsetting 3/3. 5/3

Gruer meg en del kommer til å være nærvevrak frem til jeg veit hvordan det har gått. Om det blir en liten en eller ikke. Noen andre som er i Porsgrunn? Noen som kunne tenke seg å møtes?

Jeg har planlagt uttak/innsetting 3/3. 5/3

Gruer meg en del kommer til å være nærvevrak frem til jeg veit hvordan det har gått. Om det blir en liten en eller ikke. Noen andre som er i Porsgrunn? Noen som kunne tenke seg å møtes?

Er det ditt første forsøk leimei? What's your story? :)

Skjønne godt du er nervevrak, men selve prosessen er jo helt grei, ventinga er det største utfordringa spør du meg!

Då ligge me ganske likt nå ele:) trur de blir innsett i slutten av uke 11 me frys:) eg har berre 2 egg inne til frys da men.

Du har hatt ett ferskforsøk og ingen frys eller, Yasmin? Eller husker jeg feil?

Eg har aldri hatt frys nei:) fikk resept å opplegg i posten i dag:)

Annonse

Eg e ei jente på 22, gift med en på 26 å vert prøver i 4år ca, 5år siden eg fikk beskjed at eg ikke tålte p-piller, p-sprøyte osv. Bestemte oss raskt for at vis de skjer så skjer de:) har vert innblandet sykehus me cyster i eggstokkene i 5år, så ble me henvendt til spesialist i aug 2009. Har 2 hunder å bor i vårt eget hus som er renovert i 2011 å ny bil som er klar for små med mye søl:) hatt 5 pergo kurer, 1 lap hvor di fjernet 50 cyster å ivf i Jan 2012 som eg fikk 5 egg ut, 2 på frys å 1 4delt satt inn:) skal ha fryseforsøk når mensen kommer i slutten på februar:)

Hei

Jeg er i porsgrunn...

Vår 1 gang.. vet faktiskt ikke forskjell på frys og fersk.men vi skal ta både egg og sperm og befrukte på utsiden og sette inn. Er det da fersk eller frys? Vi har prøvd i over ett år, og er veldig spente. Spes. siden vi jo ikke er i 20 åra lengre....

Hei

Jeg er i porsgrunn...

Vår 1 gang.. vet faktiskt ikke forskjell på frys og fersk.men vi skal ta både egg og sperm og befrukte på utsiden og sette inn. Er det da fersk eller frys? Vi har prøvd i over ett år, og er veldig spente. Spes. siden vi jo ikke er i 20 åra lengre....

Du er født i 77 eller, hverdagsdiva77...?? :)

Har du barn fra før?

Slik funker det:

Du tar ut egg (fler enn et egg somregel der også da, jeg fikk 9 på første forsøk og 20 på neste), befrukter utenfor (ivf), og så gror de forhåpentligvis og deler seg. Somregel blir ikke alle egga som blir tatt ut befrukta. Om fler enn ett blir befrukta og ser gode ut bli ett satt inn med en gang og resten lagt på frys. Om det ikke blir graviditet på første forsøk kan man tine de frossene eggene en etter en og sette tilbake.

Ja er født i 77.... Er sykepleier, så tror de skippet litt av informasjonene til meg, ellers så var jeg så stressa at jeg ikke fikk med meg alt. er jo masse å lese på nettet, men syns det blir litt mye å forholde seg til, så jeg har liksom ikke lest så mye om det, og ikke har jeg snakket med noen så mye om det her heller, men nå som jeg står midt i det så kommer jo spm.. godt man har barn i magen nettsidene;)

Ja det er vår første runde. Mannen har ekstremt dårlig kvalitet. Meg har de ikke funnet noe i vegen med. Jeg er 26 han 29. Prøvere i snart fem år. Mistet en liten en i '11. Føler meg veldig ensom oppi alt dette. Har ikke villet dele det med omverdenen, det er liksom vår greie... Håper virkelig at det blir en liten en. Vi skal ha icsi forresten. Noen andre i Porsgrunn i uke ti?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...