Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har ei jente på 2 år, og venter nå ei jente til. Veldig praktisk med tanke på klær/utstyr/leker. Selv om vi har det meste fra før av, synes jeg jo den nye babyen må få litt nytt også! Her blir det først og fremst noe nye klær som kommer til å bli kjøpt inn! Ellers er jeg bestemt på å kjøpe den newborn delen som har kommet til tripp trapp stolene. Så hu kan sitte sammen med oss ved bordet. Savnet det da mini var baby:) Noe annet dere kommer til å kjøpe som dere ikke hadde det til forrige baby? Bare litt nysgjerrig, er jo moro å så smått begynne å tenke på sånt, selv om jeg bare er 20 uker;)
Moden mamma til 3 :) Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Her må ALT kjøpes inn! Nurket er en skikkelig attpåklatt, så har ingenting fra før... Har kjøpt inn noe nøytralt tøy, men venter med å kjøpe mer til etter ordinær UL, håper å få se kjønn da. har såvidt begynt å se på vogner. Seng får vi av søster'n Er sååå lenge siden forrige graviditet (13 år...), og det har skjedd MYE på utstyrsfronten siden den gang. Men jeg tenker som så, at ting jeg ikke hadde den gangen (og ikke føler at jeg trenger nå..) gidder jeg ikke kjøpe. Er forresten 15 uker på vei i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå