Gå til innhold

Når fikk dere mage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde det ikke vært for polstringen eg har bygd opp de siste par mnd. (lagt på meg godt), så hadde en nok sett magen.

Førstegangs her.

Jeg kjente når det gikk fra oppblåstmage til gravidmage som kommer baki der, sånn ca rundt uke 11.

Gleder meg til å få kjempestor, struttemage! :D

Gjest Prinsesse x 2

2.gangs her!

Er 20 uker og magen har så vidt begynt å komme! Føler meg mest oppblåst. Forrige gang så man ikke noe før jeg var ca 5 med på vei. Blir vel noe av det samme så regner jeg med. Nå er magen mindre enn sist. Hu ligger nok godt til rette inni der:)

Deilig når magen er liten. Men koselig når det blir en lin hard mage så man slipper å are føle seg feit, Hehe:)

Annonse

Andregangs her og har en megamage, jeg trodde det ikke selv men magen kom veldig tidlig den.

Jeg er 16+5 og jeg har livmor to fingerbredder over navlen....

Jordmor mente at jeg bærer langt fremme og at den var så mye større pga at jeg var andregangs.

Jeg er andregangs, og måtte gå med store gensere for å skjule magen fra uke ti. Nå er jeg 14 uker, og ser ikke stor forskjell fra uke ti.... Merkelige greier, men den popper vel ut mer snart.

Annonse

Er andregangs og nå i uke 20 ca. kom magen! Nå får jeg kommentarer fra andre og folk legger merke til magen. Synes det skjedde ganske plutselig og gikk fra kvalm til "høygravid" i en svusj. Føler allerede at jeg kan vagge litt når jeg går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...