kekamba Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Milepæl det gitt! Må si jeg ikke følger så veldig godt med denne gang, men har altså passert den magiske 100 dager-igjen-grensen. Glede!
Trultetryne Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Hurra! Det er deilig når det endelig er to-sifret! 90 dager igjen her Og snart 3. trimester, endelig!
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 åh så deilig!!!!gleder meg til det er min tur:)
kekamba Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2012 Hvor lenge har du igjen da Lin78?
SuperMoM <3 Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Gaah.. Har ikke tenkt over det jeg,og nå såg jeg at det er igjen bare 98 dager igjen! **. Stressa..
kekamba Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2012 Gaah.. Har ikke tenkt over det jeg,og nå såg jeg at det er igjen bare 98 dager igjen! **. Stressa.. Hahaha, flere som ikke følger helt med Deilig at det går fort! Ingen grunn til å bli stressa, er jo fremdeles litt tid igjen
SuperMoM <3 Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Gaah.. Har ikke tenkt over det jeg,og nå såg jeg at det er igjen bare 98 dager igjen! **. Stressa.. Hahaha, flere som ikke følger helt med Deilig at det går fort! Ingen grunn til å bli stressa, er jo fremdeles litt tid igjen Nei,jeg må si at tiden går så altfor raskt. Føles som i går at jeg fikk vite at jeg ikke fikk sette inn spiral pga jeg mest sannsynlig var gravid.. Har et loft vi skal gjøre om til soverom til de 2 eldste,siden tvillingene på 7 1/2mnd får flytte inn på eget rom når minien kommer. Fryktelig stressa i kroppen nå jah!
kekamba Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2012 Gaah.. Har ikke tenkt over det jeg,og nå såg jeg at det er igjen bare 98 dager igjen! **. Stressa.. Hahaha, flere som ikke følger helt med Deilig at det går fort! Ingen grunn til å bli stressa, er jo fremdeles litt tid igjen Nei,jeg må si at tiden går så altfor raskt. Føles som i går at jeg fikk vite at jeg ikke fikk sette inn spiral pga jeg mest sannsynlig var gravid.. Har et loft vi skal gjøre om til soverom til de 2 eldste,siden tvillingene på 7 1/2mnd får flytte inn på eget rom når minien kommer. Fryktelig stressa i kroppen nå jah! å himmel, tette de siste da. Skjønner du er litt stressa, men det kan fort gå godt Alt ordner seg for snille jenter. Våre barn blir 4 og 6 i sommer, så her er det noen år siden jeg gikk gravid sist - og jeg kjenner litt på at det skal bli rart å få baby i hus igjen. Nyter at det nærmer seg starten på en ny tilværelse, som 3-barns mamma
SuperMoM <3 Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Gaah.. Har ikke tenkt over det jeg,og nå såg jeg at det er igjen bare 98 dager igjen! **. Stressa.. Hahaha, flere som ikke følger helt med Deilig at det går fort! Ingen grunn til å bli stressa, er jo fremdeles litt tid igjen Nei,jeg må si at tiden går så altfor raskt. Føles som i går at jeg fikk vite at jeg ikke fikk sette inn spiral pga jeg mest sannsynlig var gravid.. Har et loft vi skal gjøre om til soverom til de 2 eldste,siden tvillingene på 7 1/2mnd får flytte inn på eget rom når minien kommer. Fryktelig stressa i kroppen nå jah! å himmel, tette de siste da. Skjønner du er litt stressa, men det kan fort gå godt Alt ordner seg for snille jenter. Våre barn blir 4 og 6 i sommer, så her er det noen år siden jeg gikk gravid sist - og jeg kjenner litt på at det skal bli rart å få baby i hus igjen. Nyter at det nærmer seg starten på en ny tilværelse, som 3-barns mamma Ja,regner med det går seg til:) Litt skummelt bare,og stressende med tanke på hvor mye som skal bli gjort før mai:p Mine 2 eldste blir også 4 og 6år til sommeren/høsten Det blir nok spennende både for dere og barna,tenker jeg Vet at barna her iallfall synes det er stor stas å bli storesøsken
kekamba Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2012 Gaah.. Har ikke tenkt over det jeg,og nå såg jeg at det er igjen bare 98 dager igjen! **. Stressa.. Hahaha, flere som ikke følger helt med Deilig at det går fort! Ingen grunn til å bli stressa, er jo fremdeles litt tid igjen Nei,jeg må si at tiden går så altfor raskt. Føles som i går at jeg fikk vite at jeg ikke fikk sette inn spiral pga jeg mest sannsynlig var gravid.. Har et loft vi skal gjøre om til soverom til de 2 eldste,siden tvillingene på 7 1/2mnd får flytte inn på eget rom når minien kommer. Fryktelig stressa i kroppen nå jah! å himmel, tette de siste da. Skjønner du er litt stressa, men det kan fort gå godt Alt ordner seg for snille jenter. Våre barn blir 4 og 6 i sommer, så her er det noen år siden jeg gikk gravid sist - og jeg kjenner litt på at det skal bli rart å få baby i hus igjen. Nyter at det nærmer seg starten på en ny tilværelse, som 3-barns mamma Ja,regner med det går seg til:) Litt skummelt bare,og stressende med tanke på hvor mye som skal bli gjort før mai:p Mine 2 eldste blir også 4 og 6år til sommeren/høsten Det blir nok spennende både for dere og barna,tenker jeg Vet at barna her iallfall synes det er stor stas å bli storesøsken åhhh, de gleder seg stort til å få en lillebror i hus! Vi også Har også masse som skulle vært gjort før mai, men tar det med knagende ro - det lar seg jo gjøre etter ankomsten til mini også. Får pusse opp soverommene etter han har komt. Alt går seg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå