Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Er 13+3 nå og føler meg ekstremt sjalu for tiden. Er lykkelig gift, men hormonene herjer i meg. Må jo tåle at mannen har jentevenner og kan si på facebook at en venninne er pen. Når jeg ikke er gravid så er jeg ikke sjalu. Noen andre som har det slik?
Trilletrill Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Det kalles hormoner det kjære:) Jeg har det ikke sånn men har blitt ekstrem sippete...eksempelvis sitter jeg nå på jobb og hører på Coldplay og kan fort begynne å sippe om jeg tenker på noe semi trist. Slik er jeg vanligvis ikke!
SurreGuri Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 hahahahaha- stiligt ikke bare meg altså? jeg er i uke 17. og har drømmer der mannen drar i fra meg.. eller så føler jeg at han sikler på nabo fruene.. er helt normalt, kalles visst hormoner
illeana Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 hahahahaha- stiligt ikke bare meg altså? jeg er i uke 17. og har drømmer der mannen drar i fra meg.. eller så føler jeg at han sikler på nabo fruene.. er helt normalt, kalles visst hormoner men du har sikkert ikke vært å snoka på facebooken hans:P
SurreGuri Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 hahahahaha- stiligt ikke bare meg altså? jeg er i uke 17. og har drømmer der mannen drar i fra meg.. eller så føler jeg at han sikler på nabo fruene.. er helt normalt, kalles visst hormoner men du har sikkert ikke vært å snoka på facebooken hans:P haha- jo, faktisk snuser jeg litt der og.. helt plutseligt..men har ennå ikke funnet noe urovekkende..men det kan jo plutseligt skje! viss eg får det for meg
Alvepia *happy mum* Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 hahahahaha- stiligt ikke bare meg altså? jeg er i uke 17. og har drømmer der mannen drar i fra meg.. eller så føler jeg at han sikler på nabo fruene.. er helt normalt, kalles visst hormoner Er også i uke 17 nå, å drømmer mer å mer om gubben som forlater meg, eller sikler på andre, å har det gøy når han ikke er hjemme!! (min mann jobber som sjømann,hehe ikke bedre ) Jeg har ALDRI vært sjalu før, men nå er det rimelig galt syns jeg, våkner på natta av at jeg skriker eller er HELT fortvilet! hehehe... Hormoner, hormone, hormoner tenker jeg! tjihi!
SurreGuri Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 hahahahaha- stiligt ikke bare meg altså? jeg er i uke 17. og har drømmer der mannen drar i fra meg.. eller så føler jeg at han sikler på nabo fruene.. er helt normalt, kalles visst hormoner Er også i uke 17 nå, å drømmer mer å mer om gubben som forlater meg, eller sikler på andre, å har det gøy når han ikke er hjemme!! (min mann jobber som sjømann,hehe ikke bedre ) Jeg har ALDRI vært sjalu før, men nå er det rimelig galt syns jeg, våkner på natta av at jeg skriker eller er HELT fortvilet! hehehe... Hormoner, hormone, hormoner tenker jeg! tjihi! haha- så morsomt..mannfolka skal bare være glade til.. aldri følt seg så trengt og elsket siden nyforelskelsen! vi har vært sammen i 13 år.. så han kan bare våge seg å klage.. så skal han få seg ei flat hånd i "klasken" ja- han har en liten antydning til måne.. lol som jeg kaller klasken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå