Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Her begynte hun litt da hun rundet 3-3,5mnd. Prøver å forklare til svigermor, men syns ikke helt hun respekterer det, skal alltid holde med en gang osv, og snuppa begynner å gråte, og da kommer det bare fra henne: "åh, stakkar, har du vondt i magen du ja..." Snuppa har aldri hatt problem med magen, og jeg prøver å si at hun er skeptisk, men snakker for døve ører....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Slik er det her også. Svigermødre er og blir håpløse på dette området tror jeg. Du må nok instruere mannen din så dere er enige, og si når dere kommer dit at det er dere som bestemmer over deres barn og kjenner det best.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Hvis dere har sånne svigermødre må dere bare begynne å si ifra med en gang. Da vil det komme hagevis med episoder framover ettersom dere får flere barn og de blir større... Så det er like greit å markere hvor skapet skal stå med en gang og fortelle svigermor at man ikke har tenkt å la seg pille på nesen. (på en fin måte selvsagt)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 La din kjære sette gamla på plass! Det gjør min, og det hjelper egentlig lite...når det er sagt er ikke min sm trygg på meg ifølge sambo, og stresser veeeldig:) Jeg ser på henne stort sett hele tiden når hun holder henne, nettopp fordi hun står foran meg og forteller hva som er vanlig og ikke..........småen har vært skeptisk hele veien fordi de er voldsom og brautende, og jammen skulle du hørt henne en dag når hun nettopp hadde våknet "Hun er ikke redd meg idag!!!!!", da hadde hun fortalt siden dag 1 at det var nå veeeeldig tidlig å være skeptisk... Skal sies at jeg er veldigveldig glad i henne selvom hun har gjort en del respektløse ting:) Du er ikke alene! Si til mannen din mens sm holder henne "Kan ikke du ta henne? Hun er redd stakkers..." mye enklere å si til han enn henne syns nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå