sjarmtrollet78 Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Da er vi endelig i gang med noe.. Er 40+6 i dag så vi er på overtid.. Har vært på overtidskontroll i dag og fått satt opp en ballong.. Hadde ingen tegn til modning, så var ikke så veldig deilig å bli sjekket.. Var rett og slett helt for jævlig.. Når dette var vondt, hvordan blir det jeg har i vente da?? Skal legges inn i morgen kl 12.00 om ikke noe skjer i løpet av natten. Da blir det videre igangsetting og modning med tabletter.. Vet ikke hvordan dette fungerer, men er veldig spent..Prøver å ikke tenke så mye på alt det vonde jeg har i vente, men at jeg snart har prinsen min i armene mine:O)) Det skal bli så deilig å bli ferdig nå.. Noen andre med slike erfaringer?? Ballong og tabletter? Hadde keisersnitt med første etter at de prøvde å sette meg i gang da også, men det er 13 år siden.. Får håpe kroppen min er villig til og gå i vanlig fødsel denne gang og at jeg slipper keisersnitt på nytt...
Venter Bølle nr.2:) Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Er på overtid her også (40+5)... Men ikke snakk om noe igangsetting før ev neste onsdag. Stikker på akupunktur nå og håper hun setter nåler med futt i, så kanskje lillejenta finner veien ut i løpet av helga. Er lov å håpe! Snart er det over, og da har du prinsen din ønsker deg lykke til!
**lykke!!** Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Jeg ble satt i gang med den ballongen, jeg hadde mensensmerter konstant fra de satt den inn til riene startet 12 timer etter... 14 timer etter det igjen kom lille ut, jeg måtte også legges litt på drypp for å få fortgang i sakene, hun satt litt skevt i bekkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå