Gå til innhold

Butikksjef jobb og barn...

Anbefalte innlegg

Jeg er snart ferdig med permisjon, og ønsker ikke tilbake til gamlejobben min ettersom jg ikke trives..

Er i disse dager inne til intervju som butikksjef for en klesbutikk (kjedebutikk) på ett senter... Noen som har erfaring med å være butikksjef og ha små barn? Tenker jo at det kan bli utfordrende...dersom noen er syke f.eks må jo jeg tre inn.. samt muligens noen ubekvemme vakter..

Men samtidig for jeg holde på med noe jeg tror jeg vil trives med.. nemlig klær og mote :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143906484-butikksjef-jobb-og-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at det er greit så lenge du har et nettverk rundt deg som kan ta seg av barnet/ barna om du må steppe inn.

Er jo også greit å tenke på at før sesonger som jul, er det veldig mye jobbing og mye lang- og nattåpent.

Kommer jo også litt an på hvilken jobb partneren din har da :)

jeg er butikksjef, med 17ansatte.

har en liten en på 21mnd og prøver på nestemann. Det er helt klart en utfordring med personalansvar og små barn. jeg må være tilgjengelig 24t i døgnet, og har helgevakt. det er SLITSOMT! men det blir jo hva man gjør det til:) godt trente ansatte og en god dialog hjelper veldig. også er det jo såklart fordeler. jeg har jo en "kontorjobb" sånn sett, det funker vel kansje ikke akkurat sånn i klesbutikk?, men det gir hvertfall meg mulighet til å flekse arbeidstiden:) siden vi har krevende jobber begge to, kan jeg feks være hjemme, mens gubben jobber, også kan jeg dra på jobb seinere hvis junior er syk el.l!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...