Hilde35 Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Det er vel litt tidlig, men jeg har liksom begynt å tenke på det. Når er det normalt å bestille en jordmortime...sånn før fødsel? For å blir kjent på sykehuset osv...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 ...tror det kommer helt an på hva en vil selv? Noen går til jordmor fra uke 12, andre er ikke innom jordmor. Så lenge man blir fulgt opp enten av jordmor eller lege, så kan man gjøre som man vil, visst jeg har skjønt det rett. ...er så mye å holde styr på med disse gravidgreiene..henger ikke like godt med selv. Haha!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 ...og hvis det er noe skrivepoliti ute å går: "visst" skulle så klart være "hvis". Tror baby'en har stjålet hjernekapasiteten min, også..!
3 små skatter Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Jeg ringte jordmor når jeg var 7 uker på vei, og hun sa det var vanlig å komme rundt uke 14. Satt opp time da. De sa det var bra at jeg ringte så tidlig siden de hadde litt ventetid
Trultetryne Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har alle kontrollene hos jordmor denne gangen. Var første gang i uke 14, så i uke 24. Skal også i uke 32, 36, 38 osv. Kontrollen i uke 28 skal jeg ha på sykehuset pga ekstra oppfølging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå