Fru.Vestavind Skrevet 4. februar 2012 #26 Skrevet 4. februar 2012 Handle bh er eit mareritt...ille nok til vaneleg, likar det ikkje. Men då kan ein i alle fall finne bhar som passar (75B/C), gode derimot er ei heilt anna sak;P (og kva er greia med faste innlegg i alle bhar? Går jo f**n ikkje ann å bruke!) Men, no? Vanlege butikkar har ikkje bhar med cup på meir enn max c/d som har 70/75 i vidde.... Så når eg skulle finne tak i 75E før jul ein gong, var det nesten umuleg å oppdrive. Fann 1stk som gikk ann(om dei har sånn fast innlegg så passar det ikkje, og eg må ha endå større cup, jippi...). Har i grunn kun 2bhar som går ann å bruke. Ein ammebh og ein vanleg. Men, fortsatt 50dagar igjen, så spørst kor lenge det varer. Så no gruar eg meg litt til verste mjølkesprengen etter fødsel, blir vel til at eg held meg innendørs, med besøksforbud, når det står på som verst. Blir jo slikt eit søl uansett (då snakkar vi ikkje fontener, men fossar!). "Godt" vi er fleire med puppetrøbbel. *sukk* dagens frustrasjonsinnlegg frå meg;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå