Underveis --> Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Ja, nå er jeg dritlei! At noen faktisk ØNSKER seg stØrre pupper er for meg blitt en ennå stØrre gåte! Jeg har denne gang gått fra 70C til 70G og selv da er vel BH'en akkurat passe! Amme-BH uten spiler kan jeg jo bare drite i, for da skvises klØften så fælt på midten at jeg fØler jeg har det oppi halsen, samt at det blir klamt og svett. Og siden omkretsen bare er 70, så er det jo fader hakke meg ta nesten ikke å oppdrive BH'er! Mammatrend (stakkars folk), forsØker å hjelpe meg så godt de kan, men selv der er jo utvalget begrenset. Jeg vil ha mer enn to BH'er å veksle mellom. Jeg bestilte faktisk 4 stk, og bare 1 passet *GAAAAAAH!* Var innom en Changebutikk her i området, og de hadde én ammeBH med spiler. Ja, den passer, men den må jeg kjØpe senere, for den var det jo ikke strech i stoffet i det hele tatt. Upraktisk med tanke på at de sikkert vokser ennå mer (jeg begynner snart å gråte!) når melkeproduksjonen kommer i gang. GI MEG MINDRE BRØST!!!!!!
Skattimagen<3 Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Skjønner hva du mener! Jeg har alltid hatt stooore pupper og de er jo ikke akkurat blitt mindre av 2 svangerskap!! Men ville bare tipse deg om at jeg kjøpte Amme BH på Kappahl med spiler som jeg er veldig fornøyd med! Mange store str og kosta kun 179 :-) Verdt ett forsøk før deg hvertfall! :-)
Underveis --> Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2012 Skjønner hva du mener! Jeg har alltid hatt stooore pupper og de er jo ikke akkurat blitt mindre av 2 svangerskap!! Men ville bare tipse deg om at jeg kjøpte Amme BH på Kappahl med spiler som jeg er veldig fornøyd med! Mange store str og kosta kun 179 :-) Verdt ett forsøk før deg hvertfall! :-) Kommer de i 70 da? Hadde jeg kunne bruke 80 eller 85, så hadde det jo ikke vært noe problem, for cup'en øker jo med omkretsen, så da kunne jeg sikkert brukt 85C eller noe, men slik er det altså ikke. Forrige gang kjøpte jeg i 75, men da ble de altfor slakke rundt livet etter litt bruk, så må ha det ganske stramt. Utrolig frustrerende altså. Håper de ikke vokser så veldig mye mer nå!
ellynn Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Da kan dere gi litt til meg da:) Har jo fått litt større nå, men gruer meg til amming er over og de omtrent blir usynlige igjen. Kult å være voksen dame å kunne bruke hellokitty bh-er...Spørs om jeg kanskje må få "litt input" etter jeg er ferdig med å få barn, amming og har trent meg opp igjen:)
Trio? Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Hei du - jeg skjønner deg veeeldig godt kjære underveis!! Sist svangerskap endte jeg opp med 70 I i ammebh. Men nå 2 mnd før fødsel så fyller jeg altså 70 J i ammebh.... Og de har ikke større størrelser i ammebh på Change.... Jeg saumfarte det meste jeg kom over i Oslo sist gang og endte opp med Change da... hva jeg skal gjøre nå aner jeg bare ikke... Det sier jo seg selv at med så store og tunge bryst så må det være mye støtte ellers blir man jo helt ødelagt i nakke og rygg. Så nå går jeg da med ammebh i største str og lurer fælt på hva jeg gjør når puppene bare eser for alvor ut etter fødsel. Må vel bare gå hjemme med puppene hengende som fritt vilt til de krymper litt..... Gode tips mottas med stooor takk!!
Trio? Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Da kan dere gi litt til meg da:) Har jo fått litt større nå, men gruer meg til amming er over og de omtrent blir usynlige igjen. Kult å være voksen dame å kunne bruke hellokitty bh-er...Spørs om jeg kanskje må få "litt input" etter jeg er ferdig med å få barn, amming og har trent meg opp igjen:) tjihihihi hello kitty bh - herlig humor!! Du skal få så det monner av meg! Mine pupper ble større enn etter forrige svangerskap ( altså etter avsluttet amming). Og jeg regner med dette svangerskapet gjør de enda litt større! Sender over et par cup-størrelser til deg jeg når jeg er ferdig å amme hihihihi
Underveis --> Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2012 Da kan dere gi litt til meg da:) Har jo fått litt større nå, men gruer meg til amming er over og de omtrent blir usynlige igjen. Kult å være voksen dame å kunne bruke hellokitty bh-er...Spørs om jeg kanskje må få "litt input" etter jeg er ferdig med å få barn, amming og har trent meg opp igjen:) LOL Herlig! Her gikk jeg opp en str etter førstemann. Går sikkert opp en str til nå når dette er over, så det er håp for mer synlige brøst 8-) Men helt ærlig... Før så var jeg kanonfornøyd med mine små bryst. Var en B-cup, så var jo synlige, men det var jo også bare med en god BH også. Fordelen var jo at man fikk tak i str over alt. Hadde jo en HAUG med kule BH'er! Nå er det jo sjanseløst :-S
Underveis --> Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2012 Hei du - jeg skjønner deg veeeldig godt kjære underveis!! Sist svangerskap endte jeg opp med 70 I i ammebh. Men nå 2 mnd før fødsel så fyller jeg altså 70 J i ammebh.... Og de har ikke større størrelser i ammebh på Change.... Jeg saumfarte det meste jeg kom over i Oslo sist gang og endte opp med Change da... hva jeg skal gjøre nå aner jeg bare ikke... Det sier jo seg selv at med så store og tunge bryst så må det være mye støtte ellers blir man jo helt ødelagt i nakke og rygg. Så nå går jeg da med ammebh i største str og lurer fælt på hva jeg gjør når puppene bare eser for alvor ut etter fødsel. Må vel bare gå hjemme med puppene hengende som fritt vilt til de krymper litt..... Gode tips mottas med stooor takk!! Oh, du milde måne! Stakkars menneske, du har min største medfølelse. Sy selv? *hi hi hi* Har jo oppdaget at selv ammeklær blir jo for snaut når man får så store bryst. Har ingen gode tips, annet enn å innse at jeg må holde meg til den ene ChangeBH'en som er, i tillegg til de to jeg har nå. Der en passer perfekt, og den andre er sånn semiperfekt (myke spiler. Blir bare litt bedre enn spileløse). 70I du... Wow! Kom plutselig på her forleden, da jeg tenke over at jeg gledet meg sånn til å ligge på magen, at det er behagelig helt til melkeproduksjonen setter inn. Du med så store bryst får det jo ikke akkurat behagelig da heller. ...hvorfor er det vi gjør dette igjen? He he he
ellynn Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Takk for cup-ene, tar imot alle jeg kan få. Etter at jeg kom i form etter forrige svangerskap, ble de ENDA mindre enn de var. 65-70A. Lite å skryte av. Så tok mannen min bilde av meg på føden da melka kom-HOLY for noen pupper. Litt i overkant kanskje, men d var litt deilig å føle meg som Pamela den stunden det varte. Jaja, vi har alle vårt å stri med..
Trio? Skrevet 3. februar 2012 #10 Skrevet 3. februar 2012 hihihi ja vi kan vel like godt le som å grine for ingen av delene gir oss mindre bryst akkurat. Og det er jo mer morsomt å le enn å grine... selv om man fortviler. Jeg fikk ikke sove på magen sist nei. Og nå med allerede 70 J i 7. mnd så innser jeg at å sove på magen blir det ikke denne gangen heller etter fødsel... Nei jeg får vel reive dem inn hehehehe Jeg gikk opp 1 str etter ferdig amming sist gang, og det skjer vel kanskje nå også.. Finnes det så store cuper som 65 I forresten??
Underveis --> Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2012 Ha ha ha! 65I? Tja... Spør Pamela? Hi hi hi
Trio? Skrevet 3. februar 2012 #12 Skrevet 3. februar 2012 Hun har dem jo stort sett bak en liten heklet rute festet med en hyssingstump, så der er det vel ikke mange tipsene å få hahahaha
Underveis --> Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #13 Skrevet 3. februar 2012 Hun har dem jo stort sett bak en liten heklet rute festet med en hyssingstump, så der er det vel ikke mange tipsene å få hahahaha LOL Sant sant!
ellynn Skrevet 3. februar 2012 #14 Skrevet 3. februar 2012 Jeg kan ikke hekle, men er en rev på fingerhekling. Så jeg kan lage en slik til dere. I ull selvfølgelig, slik at det ikke oppstår brystbetennelse! Kan være jeg bruker litt kjipe garnfarger i og med at jeg er misunnelig på de store puppene deres...
Underveis --> Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #15 Skrevet 3. februar 2012 Har hørt at Mira Craig er en racer på hekling 8-)
Fgf februar 12 Skrevet 3. februar 2012 #16 Skrevet 3. februar 2012 Eg ler! Dette var jo veldig morsomt på en litt tragisk måte. Jeg bar store bryst i utganspunktet, de har vokst en del i svangerskapet så bestilte en bh i 75 f, problemet er at den passer nå.... Tør ikke bestille eller kjøpe flere før melkeproduk. er i gang.... Jeg synes det er vanskelig å finne bh i 75 f, så forstår at 70 i og j og det som større er... Wow. Lykke til til både store og små, tenk for en glede å vært b-cup....... Drømme.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #17 Skrevet 3. februar 2012 Gruer meg sinnsykt til puppene blir større... Har i utgangspunkte 75I, finner aldri i verden noe som passer når jeg får melk i puppene... Så her i gården blir det nok ducktape eller noe slikt... :-P Når jeg er ferdig med all den hvalpinga jeg har tenkt, skal puppene krympes!!!!!!!!!!!! Så får gubben bare sutre så mye han vil over det... :-P
perl1 Skrevet 3. februar 2012 #18 Skrevet 3. februar 2012 Huff! Hvis dere har så store pupper kan dere kanskje søke om å få redusert med dekning fra staten??? Det er ikke så bra med oss som ikke har pupper heller! Første gangen jeg ble gravid brukte jeg b-cup, den gikk ned til a når jeg var ferdig. Nå er jeg gravid på nytt og har gått fra a til d. Jeg føler meg helt fantastisk flott og kvinnelig! Så hvis dere går ned til d etter endt svangerskap og amming synes jeg ikke at dere har rett til å klage!!! Dere har pupper om ikke annet!!! Nei, det skulle vært sånn at vi med småe pupper også fikk dekket fra staten når vi ville gå fra pannekake til tennisball, spørr du meg!!! Hilsen pannekaka
Trio? Skrevet 3. februar 2012 #19 Skrevet 3. februar 2012 hehehe godt å se at dere har fått opp humøret damer! Ble jo litt moro ut av denne historien til Underveis. Kjære peri1 om jeg var garantert å gå ned til D-cup ville jeg smilt her fra og til evigheten!! Hvis det samme skjer som etter sist svangerskap, så har jeg økt enda en str. Og da etter amming og trent meg tilbake i vanlig str. Jeg er normal str 36/38 men vil da ha en bh str på 65 I. NEI de er ikke Pamela-struttiser heller. Bare store bløte bryst som siger alle veier. Du vet når du våkner om mårran og må grave brystet opp fra armhulen før du reiser deg, da er det ikke mye sprett i de lenger ;-))
3 gleder Skrevet 3. februar 2012 #20 Skrevet 3. februar 2012 Huff! Her i gården er det ikke mye endring. Puppene blåser seg litt opp under graviditet og amming, men de har jaggu meg beholdt størrelse og (så godt som det går an) formen etter to graviditeter. Får se etter tredje da. Usexy som jeg er er jeg meget komfortabel i min sportsbh og har ikke brukt stort annet i graviditeten. Store er dem ikke, men jeg trives med det jeg har:) Lykke til med bhjakten, damer:)
Underveis --> Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #21 Skrevet 3. februar 2012 Du vet når du våkner om mårran og må grave brystet opp fra armhulen før du reiser deg, da er det ikke mye sprett i de lenger ;-)) LOL Du og du! Dagens (for ikke å si ukas) lattertråd for meg dette altså. Ledd høyt flere ganger her :-) Fæbjuless!
førti Skrevet 3. februar 2012 #22 Skrevet 3. februar 2012 Har 4 uker igjen til termin så vet ikke hvilken str jeg vil trenge. Hørte på radioen at Kappahl reklamerer med at alle bh 'er nå koster 99. Hvis det gjelder amme bh så skal jeg kanskje kjøpe meg ett par. Er det vanlig at alle går opp veldig mange str ?
Underveis --> Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #23 Skrevet 3. februar 2012 Tror det varierer litt, men etter melkeproduksjonen kommer i gang, så tror jeg ikke jeg har gått opp mer enn en str, og så går det litt tid og så justerer det seg til babyen. Vil derfor ha BH'er som passer, men som det er litt strech i. Finner du str på Kappahl, så ville jeg definitivit kjøpt der! Er det alle BH'er så er det vel alle BH'er. Fant ingen på nett i sted da, men...
Gravid og overlykkelig Skrevet 3. februar 2012 #24 Skrevet 3. februar 2012 Før graviditeten brukte jeg bh'er fra Change i str 70 i. Nå er jeg 25 uker på veg og de er altfor små så jeg vet akkurat hvordan dere med store bryst føler det. Er bare 163 cm høy med superkort rygg så jeg sliter med store ryggsmerter. Er ganske klar på at noe av det skal bort når jeg er ferdig med unger. Er flere i familien min som har fått opperasjon, så jeg tror jeg stiller meg i samme kø er ikke lett å finne bh'er i min str nå nei, men jeg tror Change går opp i J i ammebh. Skulle vel helst hatt en dobbel ø
Camillok Skrevet 4. februar 2012 #25 Skrevet 4. februar 2012 Heia damer, hva med å sy??? Altså kjøpe en ammebh i større ryggvidde slik at cupen passer og få sydd den inn ryggen? Blir kanskje ikke super vakkert, men poenget er vel å få støtte til brystene? Ikke for det, jeg har sånne små 75 B-C til vanlig, og bruker 80D nå. Blir vel sikkert en del mer når melka kommer igang, men bh kommer jeg til å få tak i lett som bare det. Heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå