Gå til innhold

Er dette morgenkvalme?! Ugh....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

når begynte sympt dine å komme

Tror jeg nettopp tippet 6 uker.. og DER kom kvalmen virker det som.. sitter på jobb og det er jo heeeelt j **** ... sukk..

Sånn.. en klagetråd.. hihi

Når begynte sympt dine å komme? Og hva merket du først? gratulerer med kvalmen;) prøv å ha litt tørr kjeks i nærheten samt litt halvsøt saft. det funka på meg når jeg var gravid for lenge siden da:)

Har egentlig bare vært øm i puppene og mensensmerter frem til nå.. så idag er første kvalmedag. Får se om den blir fast inventar på morgenen.. prøvd et tørt knekkebrød.. hjalp litt:) er jo egentlig glad.. det et jo et godt tegn med kvalme. kanskje jeg skyter meg selv i foten men jeg håper egentlig det fortsetter <3

Jeg var kvalm/ uggen fra nesten rett etter befruktningen, men siden det gikk endel spysjuke på den tida trodde jeg det kom av det!! Men så ble jeg hverken verre eller bedre og etterhvert begynte jeg å tenke det kanskje kunne være pga. graviditet- og det var det jo!:D Nå er jeg 6+1 og har ganske mye kvalme.. Jeg har ikke spydd ennå, men idag var det like før..Selv om kvalmen er veldig slitsom, er jeg likevel glad for at den er der! Da virker det jo som at spira inni der har det bra og utvikler seg!:)

Annonse

Åh Vintersol+2, det var akkurat den følelsen jeg hadde ogsÅ! VÅknet helgroggy om morgenen, og det kjentes ut som jeg hadde vært pÅ den byturen! Blææ. Hehee.

NÅ er jeg 9+1 og kvalmen er heeelt borte. Fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...