Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er 23+3 uker på vei, og vurderer å bestille time til 3d-ultralyd i slutten av februar. Bor i Drammensområdet og lurer på tips til privatklinikker i området dere som har tatt 3d-bilder er fornøyde med? Har hørt mye bra om en i Tønsberg, finnes det en hjemmeside? Hva med den i Lysaker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til lysaker om 3 uker etter anbefaling fra ei venninne. Har lest mye bra om den klinikken hei inne også.

Skrevet

Jeg har også vært på Lysaker, der hadde jeg ikke noen god opplevelse. Nesten på gråten når jeg gikk ut derfra. Jeg hadde på forhånd lest mye bra om de, derfor var sikkert forventningene skyhøye, men han mannen var ikke en jeg kommer til å la meg undersøke av igjen. Vesle vår lå ikke optimalt for undersøkelsen, han trykket den dingsen så hardt ned i magen min for å få henne til å bevege på seg at jeg hadde vondt lenge etterpå, og jeg pleier å tåle en trøkk.I tillegg følte jeg at han var skikkelig uinteressert. Håper bare, for alle dere andres del at han bare hadde en dårlig dag! Nå har jeg imidlertid bestilt naturlig 3D i Køben, der har jeg vært før og gleder meg vilt!

Skrevet

Hei! Jeg er 23+3 uker på vei, og vurderer å bestille time til 3d-ultralyd i slutten av februar. Bor i Drammensområdet og lurer på tips til privatklinikker i området dere som har tatt 3d-bilder er fornøyde med? Har hørt mye bra om en i Tønsberg, finnes det en hjemmeside? Hva med den i Lysaker?

Jeg bor også i Drammensområdet, og har vært på Ultralydklinikken på Lysaker i begge mine svangerskap. Stort sett alle andre jeg kjenner har også vært der.

Super flott fyr, kjempe hyggelig og like fornøyd med bildene begge gangene. Så anbefales;)

Skrevet

Vi var på den på Lysaker da jeg var gravid med vesla og var super fornøyd! Så vi har bestilt time for å se illebror også!

Skrevet

Ultralydklinikken på Lysaker er super! Han som jobber der er helt fantastisk! Han gjør alt for at man skal ha en fin opplevelse og han er dyktig på å få de beste bildene! :)

Skrevet

Så spennende, gleder meg:) Får kanskje prøve Lysaker siden det er nærmest. Takk for svar alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...