Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 jeg er på mine gamle dager blitt litt tjukk, og jeg sliter med å finne jeans som sitter bra på meg. jeg har stor rumpe og har fått litt hengemage etter fødsel. hvor finner jeg en fin og behagelig jeans ?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Jeg kjøpte på Lindex. De utvider seg i vask, og kan bli litt dvaske etter en del vask, men de er gode og sitter bra. De skal jo ha mange jeanstyper som passer den og den formen, og det syns jeg er bra, bare dumt at den utvider seg i vask.
☆☆☆ Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Da jeg var overvektig var det egentlig bare to jeans jeg kunne utstå: H&M Loyal Fit og Lee Marion bootcut. Bootcut fordi leggene mine var for tjukke til rette bukser og modellen fordi lavt liv på buksa blir skikkelig stygt når man har "overheng" av flesk over linningen. Må rett og slett ha normalhøyt liv. Forresten er det disse to buksemodellene jeg bruker som normalvektig også, jeg er rett og slett for gammel til lave bukser selv om jeg bare er 28 år. Men nå kan jeg bruke de med rette ben også...
Himmel og hav Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Zizzi, Lindex, KappAhl. Dessuten har de noen gode jeans på Ellos som heter Denim 24/7.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 er inne på h&m sine sider nå, er det de jeanse som heter &Loyal jeans ? utvider de seg veldig slik hun sier at lidexz buksene gjør over her? hi
Hønemor30 Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Så veldig tjukke er dere vel ikke jenter, om dere passer inn i hm buksene
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Om du faktisk er overvektig og har problemer med å finne klær så må du gå på Zizzi. Om du kan gå i hm-bukser har du ikke et reelt problem, da finner du bukser over alt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Jeg bruker str 42 og jeg handler på Lindex og KappAhl. Disse sitter fint, akkurat passe høye i livet og litt store lave baklommer så rumpa ser grei ut. http://www.lindex.co...tyleId=12828452 Har disse som daffebukser og elsker dem http://www.lindex.co...tyleId=10328646 Fra KappAhl har jeg et par av de buksene som skal stramme opp rumpa og holde inn magen, de er veldig fine under tunika og litt lange gensere.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Når man har vært str 36/38 hele livet og "plutselig" etter noen barnefødsler er str 42/44 må man tenke litt annerledes når det gjelder både fasong og hvor man handler. Glir ikke inn i Veromoda-buksene med lavt liv lenger da.. Så selv om man kan fremdeles kan kjøpe bukser på H&M er det greit med noen tips om modeller og steder de selger bukser som sitter godt på en litt bredere stump
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #10 Skrevet 3. februar 2012 Men da har de det over alt.. Bare å prøve litt forskjellig så finner du din modell Mener ikke at det ikke er problematisk for deg, for det er det sikkert. Men du vil nok snart oppdage at bukser i den størrelsen finner du veldig mange steder
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. februar 2012 #11 Skrevet 3. februar 2012 H&M sine &loyal bukser er fine og sitter fint. Jeg slanker meg og synes det hjelper å ha dem i tørketrommelen når de har vært i vaskemaskinen, da trekker de seg litt sammen og jeg slipper å kjøpe nye hele tiden. Men jeg må vaske de litt hyppigere enn andre stramme jeans pga at de går litt ut når jeg bruker dem. Ser ikke på det som noe problem da siden de blir litt fortere løse pga slanking Jeg har også kjøpt en sjelden gang på sparkjøp hvis jeg kommer over en fin modell.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 3. februar 2012 #12 Skrevet 3. februar 2012 Jeg bruker str 42 og jeg handler på Lindex og KappAhl. Disse sitter fint, akkurat passe høye i livet og litt store lave baklommer så rumpa ser grei ut. http://www.lindex.co...tyleId=12828452 Har disse som daffebukser og elsker dem http://www.lindex.co...tyleId=10328646 Fra KappAhl har jeg et par av de buksene som skal stramme opp rumpa og holde inn magen, de er veldig fine under tunika og litt lange gensere. He he, måtte le litt. Jeg har AKKURAT de samme buksene:-D Elsker også daffebuksene, men synes de blir litt veeel baggy etter et par dagers bruk.....Jeg kjøpte str. 44 i disse, og i butikken satt de helt greit. Da jeg hadde brukt dem et par dager, ble de altfor store:-( Men jeg prøvde dem i 42, og de var for små i livet igjen....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #13 Skrevet 3. februar 2012 Jeg er ca str 42 og fant en fantastisk jeans på salg, som jeg tror heter 7 for all mankind. Sitter som et skudd og myk og behagelig og gjør på en mirakuløs måte at hengemagen ikke syns så godt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå