_JuNi_ Skrevet 6. februar 2012 #26 Skrevet 6. februar 2012 Hurra! så bra! =) Husker godt med førstemann, da testa jeg svakt noen dager før, men streken ble sterkere og sterkere jeg tror ikke jeg har like mye hell med meg denne gangen, har hatt så EL lignendes smerter/mens smerter helt siden EL, altså 1 uke nå....
santhe Skrevet 6. februar 2012 #27 Skrevet 6. februar 2012 Nå ble jeg glad satser på sterkere positiv når jeg skal teste på nytt, tenker det blir på torsdag eller fredag Tørr ikke å glede meg helt enda, selvom det er veeldig vanskelig Jeg skal krysse fingrene for deg, håper at det går din vei
_JuNi_ Skrevet 6. februar 2012 #28 Skrevet 6. februar 2012 Åjada, den blir nok mye sterkere skal du se! Jeg skal teste pÅ nytt pÅ torsdag tror jeg, bare for Å fÅ bekreftet at den er negativ...he he. Akkurat sÅnn som meg Men takk for det, jeg hÅper sÅ klart det sitter en liten spire der inne
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #29 Skrevet 6. februar 2012 Hurra !! gratulerer !!! så braaaa , nåå ble jeg glad på dine vegne !!!! gleder meg til å teste selv
_JuNi_ Skrevet 7. februar 2012 #30 Skrevet 7. februar 2012 Jeg og tok en test i dag, men har ikke IKM mens før etter helgen, den var negativ. Men jeg klamrer meg fortsatt til håpet noen dager til
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #31 Skrevet 7. februar 2012 Nå er det eikke så lenge til testing , har veldig ømme pupeper idag , og det er ikke vanlig før mens .. Håååååper
_JuNi_ Skrevet 7. februar 2012 #32 Skrevet 7. februar 2012 Noen dager tror jeg at jeg har ømme pupper, mens andre dager kjenner jeg det omtrent ikke. Så jeg kan nok ikke ta det som noe tegn Tenkte jeg skulle prøve å teste igjen enten torsdag eller fredag...eller kanskje begge dagene
santhe Skrevet 7. februar 2012 #33 Skrevet 7. februar 2012 Jeg klarte ikke å vente lenger, så jeg testet i dag, med en CB digital. å den var jaggu positiv
_JuNi_ Skrevet 7. februar 2012 #34 Skrevet 7. februar 2012 Såå bra!! Gratulerer så masse!! Håper jeg og alle andre har like mye lykke med oss denne mnd
santhe Skrevet 7. februar 2012 #35 Skrevet 7. februar 2012 Det håper jeg også! skal krysse fingrene for dere
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #37 Skrevet 7. februar 2012 Grattiiiis !!! gleder meg til `testeee
_JuNi_ Skrevet 8. februar 2012 #38 Skrevet 8. februar 2012 Jeg tok en test til i dag, fortsatt like negativ, men jeg har ikke IKM før neste uke, så jeg er vel generelt litt tidlig ute uansett...
_JuNi_ Skrevet 9. februar 2012 #39 Skrevet 9. februar 2012 hehe...jeg og studerer de testene så omhyggelig, men er nå bare en strek der. Puppene er kjempeømme og magen verker....tja, å skal man tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå