Gå til innhold

For tidlig å teste ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra! så bra! =) Husker godt med førstemann, da testa jeg svakt noen dager før, men streken ble sterkere og sterkere :) jeg tror ikke jeg har like mye hell med meg denne gangen, har hatt så EL lignendes smerter/mens smerter helt siden EL, altså 1 uke nå....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble jeg glad :) satser på sterkere positiv når jeg skal teste på nytt, tenker det blir på torsdag eller fredag :) Tørr ikke å glede meg helt enda, selvom det er veeldig vanskelig :P

Jeg skal krysse fingrene for deg, håper at det går din vei :)

Skrevet

Åjada, den blir nok mye sterkere skal du se! :) Jeg skal teste pÅ nytt pÅ torsdag tror jeg, bare for Å fÅ bekreftet at den er negativ...he he. Akkurat sÅnn som meg ;) Men takk for det, jeg hÅper sÅ klart det sitter en liten spire der inne :)

Skrevet

Hurra !! gratulerer !!! så braaaa , nåå ble jeg glad på dine vegne !!!!

gleder meg til å teste selv :D

Skrevet

Jeg og tok en test i dag, men har ikke IKM mens før etter helgen, den var negativ. Men jeg klamrer meg fortsatt til håpet noen dager til :)

Skrevet

Nå er det eikke så lenge til testing , har veldig ømme pupeper idag , og det er ikke vanlig før mens .. Håååååper :)

Skrevet

Noen dager tror jeg at jeg har ømme pupper, mens andre dager kjenner jeg det omtrent ikke. Så jeg kan nok ikke ta det som noe tegn :) Tenkte jeg skulle prøve å teste igjen enten torsdag eller fredag...eller kanskje begge dagene ;)

Skrevet

Jeg klarte ikke å vente lenger, så jeg testet i dag, med en CB digital. å den var jaggu positiv :D

Skrevet

Såå bra!! :) Gratulerer så masse!! Håper jeg og alle andre har like mye lykke med oss denne mnd :)

Skrevet

Det håper jeg også! :) skal krysse fingrene for dere :)

Skrevet

Grattiiiis !!! gleder meg til `testeee :D

Skrevet

Jeg tok en test til i dag, fortsatt like negativ, men jeg har ikke IKM før neste uke, så jeg er vel generelt litt tidlig ute uansett...;)

Skrevet

hehe...jeg og studerer de testene så omhyggelig, men er nå bare en strek der. Puppene er kjempeømme og magen verker....tja, å skal man tro? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...