Gå til innhold

For tidlig å teste ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trodde det var dpo= dager på overtid, men det har jeg ment var dager over ikm altså ikke kommet mens. Så når noen skriver DPO og snakker om dager over el så blir jeg litt forvirret.

feks 11 dpo er litt tidllig å teste? om det er dager over ikke kommet mens så er det vel på høy tid å teste?

Forvirret:)

Annonse

Huff jeg og , men jeg tror jeg skak vente 1 uke til jeg , hvis jeg klarer :) hihihihih denne uken kommer til å gå sååååååå saktee !!!!! Bra jeg jobber hver dag så har jeg noe annet å tenke på ihvertfall :)

Annonse

He he...han jobber borte i ukene, så det er ikke så lett, alt må klaffe de få dagene jeg ser han. Bare håpe svømmerne hans lever lenge der inne ;) Neida, vi har absolutt ikke prøvd lenge, men håper det klaffer fort, hadde passet så perfekt. Det gjør det vel forsåvidt for allem men :)

Bare å hive seg på Nr.2 snart :) vi vet hvordan det er hihi dagene går så siiiiiiiinnsykt sakte når man venter på å teste :)

_Juni_ de kan jo leve opptil 1 uke inni der så dette går braaa !!!

Nå er det jobb hele uka så det blir bra å ha noe annet å tenke på og da går dagene litt fortere også , gleder meg til neste helg :)

Ja, man lever jammen meg i et vakum! Fokuserer omtrent bare på å telle ned til dagene jeg kan teste :)

Ja, men etter så lang tid er de vel ikke noe bra lenger? De kan vel omtrent ikke gjøre noen gravide da? Mener å ha lest det. Jeg kommer til å teste på torsdag, står at man kan teste fire dager før, så verdt en test om ikke annet. Og er den negativ får jeg heller bare vente litt til og krysse fingrene...he he.

Håper vi alle får positive tester :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...