mammas skatter <3 Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 starta med at mens ikke kom til ikm tiden. men kom 17/18 dager over ikm tiden(altså 51 dager etter 1 mensdag) eltester var positive i 17 dager fra ikm dagen. rundt da jeg hadde ikm hadde jeg mye menssmerter. litt rosa på papiret følsomme rare pupper. når jeg fik mens så var den ikke så kraftig blødning som det kan være. puppene har vokst men ikke vekta. har en veldig følsom nese, altså luktesansen. puppene er rare. kviser og litt vondt livmor. hormontrøbbel?+???
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Dette opplevde jeg i jula... Mensen skulle ha komt 1.juleldag -men den gang ei! Det kom ikke så mye som en dråpe en gang før 9.januar som nesten var 3 uker ETTER forventet IKM. Veldig rar mens, småblødninger først, og plutselig blødde det utrolig mye før det stoppet.. Regner med at det er julestresset som har forsinket den, fordi 3 tester va negative - alle over forskjellige perioder. Så kroppen kan virkelig spille deg et puss. Jeg var skråsikker på at jeg var gravid siden min mens ALDRI er en dag over tiden... Her var også kviseutbruddene helt ville, litt småkvalmen til tider. Du har ikke nettopp sluttet på prevansjon da? Da kan virkelig hormontrøbbelet komme fant jeg ut av hehe... Lykke til, håper du er gravid jeg Det var jeg første gangen det var slik. Kansje eggløsningen din har vært ekstra sen, slik min var sist slik at HCG ikke slår ut. Mange muligheter!
mammas skatter <3 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2012 har ikke gått på prevansjon på 4-5 år. har en sønn på litt over 2 år som vi vart gravide me hjelp av pergotime og ovitrelle. pga manglende eggløsning og hormontrøbbel. og en sa 2 oktober som vi vart gravide uten hjelp. skal til gyn den 14 februar. så er veldi spent på hva de sier..... veldi frustrerende når det skal være slik som dette. går jo å er litt rar i kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå