Gjest Kira 1+1 underveis Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Tenkte jeg skulle høre med deg som også har TFK vognen om du har noe erfaring med søskenbrettet der? Vet du om noen som har brukt det eller har du sett det "live"? Så på det i en katalog nå, og synes det så litt spesielt ut med sete. Hun i butikken var usikker på om man kunne ta bort setet, slik at storesøsken kunne stå i stedet for å sitte. Og hvis hun skulle bestille det til meg, så måtte jeg betale litt på forhånd. Ble plutselig litt usikker på om det virket bra eller ei, men må ha et sted hvor 2-åringen kan "hvile" innimellom på vei til bhg....
Underveis --> Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Har bestilt meg det ståbrettet, faktisk. Har sett det og de kan velge om de vil stå eller sitte. Blir spennende å se hvordan det fungerer!
Gjest Kira 1+1 underveis Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Har bestilt meg det ståbrettet, faktisk. Har sett det og de kan velge om de vil stå eller sitte. Blir spennende å se hvordan det fungerer! Takk for svar;) Jeg håpet at de både kunne stå og sitte på det, så det var fint å høre. Da skal nok jeg bestille meg et også! Blir spennende å se om vesla vil være på det da, har en liten mistanke om at hun kommer til å synes vogn blir spennende igjen når babyen får lov til å ligge der. Og det blir vel sikkert ikke den eneste utfordringen heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå