chriskris Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Hvor ofte har babyen i magen deres hikke? idag tror jeg det har vært 3-4 ganger med 15 minutters hikke.. Begynner å lure på hva som skjer der inne
BettyBoob Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Her har det hikket leenge! Var sånn med forrige mann også Er 36 uker på lørdag.
chriskris Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2012 Ja min lille gutt har også hikket i noen månder tror jeg.. Men nå er det så sykt ofte syntes jeg 36+6 idag
jabk Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 merket det fra uke 26...så koselig da synes jeg men nå hikker hu jo opptil 40 min så eg ikke får sove om kvelden... kjenner det veeeldig godt... håper det blir litt mindre hikke når hu komme ut
Gjest Kira 1+1 underveis Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 merket det fra uke 26...så koselig da synes jeg men nå hikker hu jo opptil 40 min så eg ikke får sove om kvelden... kjenner det veeeldig godt... håper det blir litt mindre hikke når hu komme ut Hehe, tror ikke du bør satse på mindre hikke når hun kommer ut. Har nemlig hørt at det er vanlig at "hikke-babyer" hikker like mye de første ukene utenfor magen også. Slik var det ihvertfall med min forrige, men ga seg etter noen uker da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå