Gå til innhold

hva foregår på overtidskontroll??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på det i morgen! Kan jeg bli satt i gang da hvis jeg er litt frampå, eller må jeg vente til 12 dager over termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jeg også litt spent på :) hva må til for å sette igang ved termin?

Skrevet

Jeg var på overtidskontroll på Ullevål på tirdag. Der ble det tatt ctg, urinprøven ble sjekket, så var det ultralyd og underlivsundersøkelse. Var litt moden (2 cm), så jeg ble strippet. Til slutt ringte legen opp til fødeavdelingen og avtalte time til igangsetting i morgen, da er jeg 12 dager over.

Har det ikke blitt mer modent enn tirdag setter de inn ballongkateter og sender meg hjem igjen....

Skrevet

Jeg skal også på overtidskontroll i morgen. Er så spent på hva som skjer... Håper det skjer noe og at vi får noen svar...

Skrevet

Jeg var på overtidskontroll 10 dager over termin forrige gang. Da ble det tatt ctg, ultralyd og de sjekket modning/åpning. Hos meg var det lite fostervann og jeg ble satt i gang med en gang.

Skrevet

Har som sagt vært på onrtoll i dag. De målte ctg, urin, blodtrykk. Videre undersøkte de om det var noe modning og om man var begynt på fødsel.. Jeg hadde ingen tegn til noe som helst og alt var helt lukket..

Fikk satt inn ballong, og blir lagt inn i morgen for videre modning med tabletter.. Skrekk og gru. Jeg kjenner jeg gruer meg, men regner med at lillemann kommer i løpet av helga:O)) LYKKE!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...