SassyMom Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 På Aleris fortalte de meg i går at det ikke var noen vits å teste hjemme før samme dagen som blodprøven, altså 15 dager etter innsetting for mion del. Sykepleier mente dette siden testen sannsynligvis ville vise positivt uansett pga EL sprøyten....? Dette har jeg ikke hørt om før, har dere fått riktig test i forkant av testdag på tidlogere forsøk? Jeg har testet negativt, og (overraskelse) vært negativ...
Erinrp Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Heisan:) det kommer an på hva slags støttebehandling du bruker, husker ikk navnet, men der er en type som vil gi positiv utslag på graviditetstesten.....men har du testet negativ og så sa hun at den kom til å slå ut positiv uansett??
Erinrp Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Tror ikke El sprøyta gir eller kan gi utslag lenger enn 10 dager etter at den er satt, det er det jeg har hørt ihvertfall:)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 El sprøyten ga utslag 13 dager etter eg satt den. Vis ikke må di ha satt noe ekstra på meg:) hehe
så gla' Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Vi er også på Aleris, og vi fikk samme beskjed som deg Yasmin. Men, jeg har bare hatt negative tester etter rd 5, altså 9 dager etter el-sprøyta ble satt. Men, den kan kanskje henge i lenger hos noen, og da vil de sikkert gardere seg
SassyMom Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2012 Vi er også på Aleris, og vi fikk samme beskjed som deg Yasmin. Men, jeg har bare hatt negative tester etter rd 5, altså 9 dager etter el-sprøyta ble satt. Men, den kan kanskje henge i lenger hos noen, og da vil de sikkert gardere seg Ja, det er mulig de bare sikrer seg, men det er kanskje like greit å ikke få falskt håp. Men får håpe på en ordentlig positiv test da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå