Gå til innhold

Ang fryseforsøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må alle ta eggløsning test? Tar alle blodprøve for å sjekke hcg å hvilken rugedag tar di denne blodprøven?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok alle må ta eggløsningstest, for man må finne ut når man skal ha innsetting.

Om man tar blodprøve for å sjekke hcg er avhengig av hvilken klinikk du er på. Jeg tror jeg tok blodprøve på rugedag 12 eller 14, men har hørt at man noen steder får beskjed om å ta en hjemmetest etter tre uker.

Lykke til! Håper dere lykkes denne gangen!

Skrevet

jeg skal ikke ta eggløsningstest for jeg skal ikke ha eggløsning.. Går på tabeletter for å hindre aktivitet i eggstokkene. Dersom det er det så blir forsøket mitt avbrutt..

Skrevet

Selvfølgelig! Jeg tenkte kun fryseforsøk i naturlig syklus, men oftest går man på medisiner for å hindre el, slik som Metti! Beklager feilinformasjonen ;-)

Skrevet

Hehe skal ha medisin eg og:) Hehe takk for info:) e dere sykemeldt etter innsett?

Skrevet

Hvilke medisiner skal du gå på Yasmin ?

Skrevet

må ha eggløsningstest for de setter inn egget noen dager etter man har hatt den.

jeg har ikke vært sykemeldt,men jeg jobber bare 40%

Skrevet

Eg har ikke fått listen enda men måtte ha en pause måned fordi eg sko få ut medisinene fra kroppen før mer sko inn:/ de va beskjeden eg fikk. Så går å vente på opplegget nå:)

Skrevet

Aha huske eg rett når eg seie at du holder til i haugesund ??

Er på Hausken eg

Skrevet

Eg e på sykehuse i Haugesund ja:) velge nok hausken om eg må privat en gang:) sitt litt på nette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...