Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Må alle ta eggløsning test? Tar alle blodprøve for å sjekke hcg å hvilken rugedag tar di denne blodprøven?
blåmeis:) Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Jeg tror nok alle må ta eggløsningstest, for man må finne ut når man skal ha innsetting. Om man tar blodprøve for å sjekke hcg er avhengig av hvilken klinikk du er på. Jeg tror jeg tok blodprøve på rugedag 12 eller 14, men har hørt at man noen steder får beskjed om å ta en hjemmetest etter tre uker. Lykke til! Håper dere lykkes denne gangen!
Metti er håpefull Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 jeg skal ikke ta eggløsningstest for jeg skal ikke ha eggløsning.. Går på tabeletter for å hindre aktivitet i eggstokkene. Dersom det er det så blir forsøket mitt avbrutt..
blåmeis:) Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Selvfølgelig! Jeg tenkte kun fryseforsøk i naturlig syklus, men oftest går man på medisiner for å hindre el, slik som Metti! Beklager feilinformasjonen ;-)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2012 Hehe skal ha medisin eg og:) Hehe takk for info:) e dere sykemeldt etter innsett?
Metti er håpefull Skrevet 2. februar 2012 #6 Skrevet 2. februar 2012 Hvilke medisiner skal du gå på Yasmin ?
snuppo Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 må ha eggløsningstest for de setter inn egget noen dager etter man har hatt den. jeg har ikke vært sykemeldt,men jeg jobber bare 40%
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2012 Eg har ikke fått listen enda men måtte ha en pause måned fordi eg sko få ut medisinene fra kroppen før mer sko inn:/ de va beskjeden eg fikk. Så går å vente på opplegget nå
Metti er håpefull Skrevet 2. februar 2012 #9 Skrevet 2. februar 2012 Aha huske eg rett når eg seie at du holder til i haugesund ?? Er på Hausken eg
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2012 Eg e på sykehuse i Haugesund ja:) velge nok hausken om eg må privat en gang:) sitt litt på nette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå