Gå til innhold

Rare/sterke drømmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste hatt så mange merkelige og livlige drømmer...

Drømte i natt at jeg ammet babien min, og øvde på at h*n skulle få riktig grep på puppen..... Var utrolig sterk og veldig fin drøm.... :-)

Gleder meg så inderlig nå!! Men ennå mange uker igjen å vente!

Andre som drømmer om babien sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, samma her.

Jeg drømte for litt siden at jeg fødte en liten gutt. Og det beste med å føde i drømme, er jo at det gjør ikke vondt en plass ;P

Og amminga gikk også som en "drøm".

Så får vi nå se da, åssen det går når den dag kommer. Ennå leeenge ttil her også. Har ikke termin før i juli.....

Skrevet

Samme her og! Ikke drømt mye om babyen, men kan drømme skumle ting, som jeg husker godt... At vi blir kidnappet, dopa osv...

Vi har sauer, så jeg har drømt om lamminger da..hehe....Og en gang at det gikk en mann i fjøset og rei på alle sauene, og var skikkelig slem .. hehe...

Drømmer bare rare drømmer jeg gitt;) Uke 34..

Skrevet

Drømmer ikke om babyen, men har masse livlige og syke drømmer hver natt. Våkner sliten og trøtt, føler ikke at jeg får ladet opp skikkelig

Skrevet

Jeg drømmer veldig mye rart! I natt drømte jeg at jeg lå på føden på rom med nesten 10 andre.. også gikk jeg bortover i gangen der.. så var det ei jordmor som sa til meg "nå tror jeg du er klar, for du renner som bare det...." da jeg så bak meg var det vann i bøtter og spann og jeg hadde ikke merket det en gang!!! hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...