Misspiggy1 Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Hei! Helt ny, og det er jammen ikke bare-bare (ihvertfall ikke med minimal teknisk insikt... ) Min samboer og jeg er midt oppe i pp 2, og som en del av "Den Store Baby-planen" har vi gått til anskaffelse av div hjemmetester for sædkvalitet,eggløsning, graviditet osv via nett. (Fikk pakken i dag! ) Noen som har erfaring rundt denne type "billig-tester"?
snuppo Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 teste sædkvalitet hjemme?? har brukt billig graviditets tester, for det er så dyrt med de vi kjøper på apoteket, de virker di :-)
Prøvekanin86 Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har gått til innkjøp av billige tester av EL og graviditetstester. Alle snakker positivt om de billige testene så regner med at de funker bra. Har bare ikke slått ut på EL enda her så har ikke fått testet de ordentlig enda Lykke til hvertfall:)
Misspiggy1 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2012 Takk for det! Og samme tilbake begge... Ja,var bittelitt skeptisk til sædkvalitetstest hjemme selv,men nå er den tatt og det er visst "fullt hus" der i gården... Kvalitet og sikkerhet vet jeg ikke noe om med en sånn test,men merket uansett at skuldrene senket seg litt så da var det i hvertfall nyttig for noe. Den heter forøvrig FertilCount for men - fra Babystart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå