Gå til innhold

Søker dagmamma i stavanger/sola/forus fra medio april

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi søker dagmamma til vår gutt som blir ett år i april. Vi begynner å jobbe fra midten av april, men kan være hjemme noe lengre hvis vi finner noen som ikke har plass før feks i mai:-) vi ønsker i utgangspunktet plass fulltid, men kan også være fleksible med dette. Vi satser på å ha ferie i juli så perioden vi trenger barnepass er ca april tom juni.

Selv bor vi på Grannes og jobber på Forus, så en fordel hvis det ikke er for langt å kjøre.

Håper å høre fra deg:-)

Mvh Anne Grete

E-post: [email protected]

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

heisann, har du fått tak i dagmamma? jeg har lang erfaring med små barn og gode referanser og attester. ta gjerne kontakt med Kjersti på tlf 46917904 uansett er det fint å få en tilbakemelding. folk er ikke så flink med det

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei!

Jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med å på svafølgende:

Hvor mye er det "vanlig" å betale for en dagmamma? Hvordan er "åpningstiden?" Hvordan avvikles ferier?

Jeg er utdannet førskolelærer, arbeider i barnehage og har gjort det de siste 13 årene.

Jeg skal være hjemme med min sønn i ulønnet permisjon frem til august 2013, da han fyller 2 år. Tenkte å være dagmamma for et barn til i denne tiden.

Takk for all hjelp!

trine

Hei. Det samme har eg tenkt.. ser de fleste tar 6000 inkl mat og bleier :) Har selv en gutt på 1 år,å eg og må vera hjemme til august da vi står uten barnehageplass.. Håpe d dukke opp noe til oss då :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...