Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Var på ord.UL forrige uke. Endelig fikk jeg se lille nurket! Alt sto flott til heldigvis! Skal tilbake om et par uker for ekstra kontroll. Lå litt kronglete til så greit med en ekstra sjekk! Men nå har jeg endelig slått meg til ro, etter20 uker. Det er en frisk baby i magen;) Så blir det visst ei jente til, koselig! Og veldig praktisk med tanke på klær og utstyr. Ble flyttet noen dager termin, deilig å være enda nærmere den store dagen:) nå skal jeg bare kose meg fremover:)
BABY-JENTE Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Gratulerer så mye! Neste uke er det min tur :-) Har også jente fra før av, og lurer på om jeg venter en gutt. Men det får jeg forhåpentligvis snart vite!
Moden mamma til 3 :) Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 ÅÅÅhh...mÅ vente helt til 5.mars for ordinær UL... Tiden gÅr utrolig sakte! Men sÅ jo nurket pÅ UL i forbindelse med duotest for 1 1/2 uke siden, da... HÅper vi kan se kjønn pÅ den ordinære UL! Spiller absolutt ingen rolle hvilket kjønn det er, men har en sterk jente-følelse, sÅ blir spennende Å se om jeg har rett! Har sÅ lyst til Å handle inn litt til nurket, men kjekt Å vite kjønnet først, sÅ ikke alt tøyet blir i nøytrale farger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå