Gå til innhold

Spm om kort regime (og sjanse for overstimulering)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd naturlig syklus to perioder nå og synes det er stor påkjenning psykisk.

Forrige gang jeg gikk på medisiner hadde jeg langt regime og ble overstimulert (2 1/2 uke på sykehus - men gravid :), er det mindre sjanse for overstimulering med kort regime?

Hva er egentlig grunnen til at noen får kort regime og noen langt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i min langregime så sluttet eggposene å vokse.. gikk på medisiner i nesten 2 mnd ( spray i 6 uker + sprøyter i 2 uker). forsøket ble til slutt avbrutt..

gikk så på kortregime, ble overstimulert men fikk ut 22 egg.. noen falt fra, endte med 11 på frys og 1 innsett.. ble gravid.. slapp å bli innlagt da jeg ikke fikk alt for mye veske i buken.. men smertene var der alikevel..

medisinene fra langregime funka ikke hos meg.. synarella hadde ingen funksjon på meg fant legen ut.. derfor ble det kortregime.. og det funka som bare det.. :) Har nå ei frøken på snart 10 mnd og er gravid på mitt siste egg nå. :)

lykke til med neste forsøk..

Skrevet

Grattis, engel :)

Jeg har ikke fulgt så mye med på debatter om kort og langt regime, men langt regime funket jo "veldig bra" sistgang på meg. Men er det bare når det ikke funker med synarella e.l. man går fo kort regime? Jeg tenkte jo mindre medisiner, jo mindre sjanse for overstimuerling, men er kanskje ikke noe sammenheng der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...