Gå til innhold

Kjeder meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blah! Sitter bare her og ikke gidder noe! Ingenting spennende å lese på nett. Gidder ikke sette meg i sofaen å strikke. Gidder ikke sy noe. Ikke orker jeg å gå en tur, for det gjør vondt. Irriterer meg over murringer, kynnere og babyen som streeeeeeeeeeeekker seg så jeg får vondt. Sovet dårlig pga overnevnte har jeg også, men vl ikke sove nå, for da får jeg ikke sove i kveld. Kunne egentlig ønske jeg var katta som ligger i sofaen her og bare lækkser 8-) Det er meningen med livet, mener han, nå som det er kaldt ute.

Idet februar kom gikk jeg lei av å gå gravid. Ja, jeg har relativt sterke motforestillinger mot at andre tar meg på føttene, men i dag skal nåledama jaggu få sette den helsikes nåla i lilletåa *grøss* Ut me'n, already!

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1+1 underveis
Skrevet

Melder meg inn i "Jeg-kjeder-meg"-klubben din!!!! (med mange utropstegn bak).

Er så lei av å ikke orke noen ting, ligger bare her i sengen med pcen på fanget og venter på at tiden skal gå. Litt sånn sparer opp energi til de andre kommer hjem, slik at jeg orker å være litt sammen med dem på ettermiddagen.

Så da er det bare å finne frem Minesveiper igjen, og se hvor mange jeg klarer av 100 spill;)

Som jeg gleder meg til å kunne gå lange turer med bikkja, leke med 2-åringen og ellers bare leve som normalt igjen!

Skrevet

Signerer denne!! Jeg ligger faktisk akkurat nå på benken hos akupunktøren og slapper av med nåler både her og der!! Hehe.. Men sånn ellers går dagene med til tv titting og dårlig søvn på sofaen! Orker ikke finne på noe men kjeder meg halvt ihjel! 38+0 i dag og jeg er klar :-)

Skrevet

... og la meg bare legge til at jeg begynte å lure på om jeg burde pakke bag'en i sted :-P Satt i sofaen og strikket (det ble til det) og det murret og dreiv no' gæli. Ga seg da jeg reiste meg og gjorde noe fornuftig 8-) At det ikke kan begynne å blinke et grønt lys eller noe når fødsel står for døren? *stønn*

Gjest sandyBay1
Skrevet

Kjenner meg såå godt igjen assa. Alt er kjedelig om dagen, og bare dritt på TV- hvis jeg skulle finne på ¨slå ihjæl noen timer foran kassa!!!

Er feit og tung, og føler meg totalt unytting om dagen, men kommer vel ut en dag denne lille mannen som jeg venter på :D

Skrevet

Kjeder meg veldig faktisk, men har ikke krefter til å finne på noe heller. Alt jeg har av krefter brukes opp de to dagene i uka jeg er på jobb, kjennes det ut som. Samtidig er jeg veldig glad for at jeg i det minste orker de to dagene, hvis ikke tror jeg kjedsomheten hadde tatt livet av meg.

Det er 5 1/2 uke igjen til termin, og jeg skjønner ikke at tid kan gå så sakte, jeg :(

Skrevet

Få mannen til å kjøpe en tvserie til deg på dvd?

Brothers&Sisters eller Greys Anatomy, eller mer rocka Sons of Anarchy eller Californication. Kommer helt an på hva du liker.

De er ikke så dyre, og begynner du på sesong 1 i en av de har du MANGE timer med sofaslit foran deg ;)

Det er min plan, å kjøpe en sesong eller to av en serie så jeg har de siste ukene når jeg ikke orker noenting.

Evt. ta en tur på et bibliotek og lån en bunke "tankeløse bøker"? Kate Morton er herlig lesning.

Etter hva jeg har lest her inne kommer babyen når h*n selv er klar. Spent på hvor utålmodig jeg selv kommer til å blir før det bikker mars ;)

Lykke til!

Skrevet

melder eg inn her jeg også. Jeg kjeeeder meg, har ikke krefter til å gjøre noe heller så jeg sitter bare i sofaen å kjeder meg! Termin på tirsdag så jeg er ganske lei nå. Får heller ikke sove på natten lengre :(

Skrevet

jeg har 9 uker igjen og kan lett melde meg inn her. orker heldigvis å jobbe enda, men tar det rolig med bekkenløsning. sliter også med søvnen nå, og venter veldig på april. teller dager hver dag. 60 dager igjen med kjede seg og smerter =P yay. blir lenge til lille gutten får søsken. hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...