Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått arvet eller lånt noen klær av en kollega til mini. Usikker på om hun vil ha det tilbake, forstod ikke helt hva hun mente.. Og husker ikke hva som kommer fra hun. Kjøpe noe som takk istedenfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da spør du henne heller.

Skrevet

Synes dette er vanskelig, jeg...

Har også fått/fått låne hos noen.

Jeg tør rett og slett ikke bruke det jeg har fått 'låne'. Klær og utstyr blir slitt.

Angrer litt på at jeg bare ikke takket nei...

Skrevet

Hvis noen låner ut klær, så¨må de nesten gjøre regning med at de blir litt mer slitt, og kan få hull og flekker. De har jo tross alt hatt barn selv...Så ville brukt med god samvittighet.

Når man får låneklær kan det være en ide og be de skrive initialene sine i de klærne de ønsker å få tilbake.

HI - jeg ville spurt den jeg fikk låne/arve av, og bare være ærlig og si at du ikke husker helt hvilke klær det var som kom der i fra. Er det arveklær er det jo greit, er det låneklær så synes jeg at det blir feil å gi noe annet tilbake som takk.

Jeg har selv lånt ut gode ullklær til en venninne med yngre baby, og hadde blitt irritert om jeg ikke fikk dem igjen. - de er jo dyre og jeg satser på at nestemann kan bruke dem og. men om det hadde vært en flekk eller hull, så vil jeg heller få muligheten selv til å vurdere om jeg vil bruke de videre eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...